Buiten de zwangerschap om .

Ik ben erg benieuwd waar iedereen vandaan komt en wat je doet, toch wel leuk om te weten als we zo'n lange tijd met elkaar blijven kletsen.
Zo komen we steeds meer over elkaar te weten.

Ik woon in Hoorn, dat ligt in noord-holland en heb mijn eigen kapsalon aan huis.
Echt heerlijk met al een dochter van bijna 7 , ik werk onder de schooltijden en veel in de avond.
Mijn vriend werkt in het OlVG ziekenhuis in amsterdam op de ic .

Ben ook benieuwd of er meer uit deze buurt komen , ik zag al een flinke groep uit brabant :)

Ik woon in Zaandam Noord-Holland.
Ik werk in een verpleeghuis op een somatische afdeling.
mijn partner werkt op schiphol of op de vrachtwagen,busje,kantoor of in de loods.
Wij hebben een dochter van bijna 6.

liefs Patricia

Hoi ik ben Nicole en woon in Oosterhout, Noord-Brabant.
Ik werk binnen de GGZ op een gp afdeling (ouderen psychiatrie, die lichamelijk ook hulpbehoevend zijn).
Ik woon samen met mijn vriend, hij is medewerker grondzaken en projecten.
Dit wordt ons eerste kindje.

Liefs Nicole

Hallo,
Ik ben Sabrina, 26 jaar en kom uit Houten, nabij Utrecht.
Ik werk als administratief medewerkster bij een houthandel. Ben de enigste vrouw in het bedrijf, dus al die mannen gaan het nog zwaar krijgen met me ;-)
Ik woon nu 3,5 jaar samen met mijn vriend die vrachtwagenchauffeur is in grond/zand/wegenbouw.
Dit wordt ons eerste kindje.

Ik vind het hier te open om wat over mijzelf te vertellen. Sorry.

Misschien als we met zijn alle naar een hyves gaan dat is dan veel geslotener en zal ik opener zijn ok?

Wel kan ik vertellen dat ik 29 ben, en al 2 kinderen heb.

Hoi,

Ik ben Linda, ben 31, getrouwd, 1 zoontje van bijna 2. Ik woon in Oss, Noord Brabant, werk als begeleider ambulante dienstverlening, bij mensen met een licht verstandelijke beperking.

Ik ben Farah en kom uit Nijmegen (eerste uit Gelderland geloof ik?!). Ben nu 7 weken zwanger van mijn 2e kindje. Heb al een super geweldige zoon van 1,5. Echt mijn oogappeltje :)

Ik kom uit brabant, werk in de gehandicapten zorg en heb een zoontje van bijna 2. Mijn vriend en ik zijn nu 14 jaar samen. Dit is/wordt ons 2e kindje en is inmiddels mijn 4e zwangerschap. Heb in november 2011 nog een miskraam gehad en hoop zo dat het deze keer goed zal blijven gaan.

Terug
Bovenaan