Buiten de zwangerschap om .

Ik heb alleen hyves ;) omdat je daar meer kunt om echt te kletsen en up to date zijn van elkaar. Zo heb ik ook een hyves van mijn dochters leeftijd.

We kunnen evt ook een forum oprichten.

@josh en @renate28:
Ik heb alleen fb, maar ik ga dan ook liever voor een apart forum. Niemand in mijn omgeving weet nog dat ik zwanger ben, en dus hoeft ook niemand te zien dat ik lid ben van een of andere hyves, communitie of wat dan ook. Een apart forum staat in dat opzicht helemaal los van je eigen kennissen en vrienden.

Een apart forum lijkt me een heel goed idee, heb ik ook gedaan met de juni moeders van mijn dochters clubje en daar kletsen we nog steeds.
Ik heb alleen geen idee hoe dat werkt ... iemand daar handig mee? Anders wil ik me er best ff in gaan verdiepen omdat voor elkaar te gaan krijgen

Hoi,

Mijn naam is Gea, ik ben 36. Ik werk bij een farmaceutisch bedrijf als product manager. Dit is ons eerste kindje (en tweede zwangerschap, miskraam gehad in oktober 2011).

Alhoewel ik hyves en FB heb, hou ik het liever hier (ook bij weten weet lang nog niet iedereen het). Maar begrijp heel goed dat niet iedereen hier alles op wil vertellen.

Terug
Bovenaan