Buiten kruipen in de zomer

<p>Hoe doen jullie dat? </p><p> </p><p>Mijn zoontje van 14 maanden kruipt graag in de tuin. Lopen dat kan hij nu alleen achter een karretje. Ik trek nu bij hem oude broeken aan maar wat als het straks warm is? Ik kan hem niet met een kort broekje rond laten kruipen dan krijgt hij last van zijn knietjes.. </p>
 
Ik zou haast zeggen dat ze dat vanzelf wel aangeven als ze er last van krijgen... Maar ik zit met mijn zoontje van 15 maanden in exact dezelfde situatie dus ik ga het gewoon wel even aankijken de komende tijd. Het zou me niks verbazen als hij zonder broek vanzelf het gras op gaat want hij moet het zelf toch ook voelen dat op de stoep minder prettig is.  
 
Onze dochter was vorige zomer 11 maanden oud. Wij hebben haar toen op een groot speelkleed (2x3 meter) in de tuin gezet met speelgoed en dat was voor haar eigenlijk voldoende. Op vakantie kroop ze op de kampeerplek rond, ze kwam er snel achter dat de harde grond niet fijn was.
 
Je hebt bij action grote matten / vloerkleed voor buiten, misschien is dat wat? Kunnen ze niet zo ver  maar ze merken vast snel dat het lekkerder kruipt dan steen
 
Wij hadden ook een groot speelkleed buiten liggen. Soms ging ze eraf en kroop ze over de tegels, maar dat was niet fijn en dan ging ze vaak op handen en voeten terug. Zou dus een kleed oid neerleggen en dan leert hij snel genoeg dat op de tegels kruipen niet fijn is. 
 
https://www.bol.com/nl/p/baby-kniebeschermers-knie-kruipen-beschermers-grijs-1-paar/9200000082377042/
 
Het moet niet gekker worden, maar je hebt dus 'kniesokken' voor baby's om buiten te kruipen. Ik weet al een poosje dat dit bestaat en moest er eerst keihard om lachen en vond het zo'n onzin.. maar mijn jongste is nu 9 maanden en kruipt ook flink. Lopen zal ze nog niet gaan doen deze zomer dus ik overweeg serieus om zoiets te kopen? T is een beetje een luxe probleem maar het lijkt me toch ook wel heel handig haha! 
Gaan jullie kindjes van 14/15 maanden nier bijna lopen? Op die leeftijd zou ik juist de kniesokken niet meer kopen denk ik, dan is het juist een stimulans om eerder te gaan lopen omdat het pijn doet denk ik...
 
https://www.bol.com/nl/p/baby-kniebeschermers-knie-kruipen-beschermers-grijs-1-paar/9200000082377042/
 
Het moet niet gekker worden, maar je hebt dus 'kniesokken' voor baby's om buiten te kruipen. Ik weet al een poosje dat dit bestaat en moest er eerst keihard om lachen en vond het zo'n onzin.. maar mijn jongste is nu 9 maanden en kruipt ook flink. Lopen zal ze nog niet gaan doen deze zomer dus ik overweeg serieus om zoiets te kopen? T is een beetje een luxe probleem maar het lijkt me toch ook wel heel handig haha! 
Gaan jullie kindjes van 14/15 maanden nier bijna lopen? Op die leeftijd zou ik juist de kniesokken niet meer kopen denk ik, dan is het juist een stimulans om eerder te gaan lopen omdat het pijn doet denk ik...
 
https://www.bol.com/nl/p/baby-kniebeschermers-knie-kruipen-beschermers-grijs-1-paar/9200000082377042/
 
Het moet niet gekker worden, maar je hebt dus 'kniesokken' voor baby's om buiten te kruipen. Ik weet al een poosje dat dit bestaat en moest er eerst keihard om lachen en vond het zo'n onzin.. maar mijn jongste is nu 9 maanden en kruipt ook flink. Lopen zal ze nog niet gaan doen deze zomer dus ik overweeg serieus om zoiets te kopen? T is een beetje een luxe probleem maar het lijkt me toch ook wel heel handig haha! 
Gaan jullie kindjes van 14/15 maanden nier bijna lopen? Op die leeftijd zou ik juist de kniesokken niet meer kopen denk ik, dan is het juist een stimulans om eerder te gaan lopen omdat het pijn doet denk ik...
 
Terug
Bovenaan