buiten slapen

A

Anoniem

Guest
zijn er hier meer vaders/moeders die hun kindjes buiten laten slapen, Goewan-mats slaapt altijd buiten alleen snachts slaapt hij in zijn eigen kamertje, dit is erg gezond en ik merk dat hij buiten ook veel rustiger en langer slaapt.

zijn er meer ouders die dit doen en zijn er ook ouders die op het kdv kiezen voor het lutje potje?

hoi
slaapt hij in zo'n "konijnenhok"? sorry voor de beschrijving, maar dan weet je wat ik bedoel.
wij hebben dat niet maar het lijkt mij inderdaad heerlijk en gezond.

groetjes,
daphne

op het kinderdagverblijf hebben ze inderdaad van die hikken (dat zijn lutjepotjes) maar thuis slaapt hij in de kinderwagen bak en straks als hij dara niet meer in past in het reisbedje, met kooud weer gewoon goed inpakken.

Als het mooi weer is slaapt Suze  soms buiten in de kinderwagen. Ik heb overdag meestal wel haar raam open staan.
Bij ons kdv hebben ze alleen bedjes binnen, maar als ze van die buitenbedden hadden zou ik daar zeker ook voor kiezen! Hartstikke gezond hoor.

groetjes,
Karin

ja zoveel mogelijk buiten in de wandelwagen. Als hij dan wakker wordt kan hij zich nog heerlijk vermaken met tegen de ruisende boomblaadjes babbelen of de was aan de lijn. zooo schattig.

die lutjepotjes kun je trouwens ook huren, mocht iemand daar interesse in hebben tegen de tijd dat de kleine niet meer in de bak pas.

Als het lekker weer is en ik heb net gelopen met joey slaapt hij ook vaak dan zet ik hem in de tuin maaarrreee niet in een 'konijnhok'hoor hahaha

nee
zelfs met 30 graden en snikheet boven slaapt ze boven in haar eigen bedje.

Heerlijk idee lekker veel buiten slapen... Maar ze doet het niet!
Alleen als ik ver en lang met haar wandel dan slaapt ze, maar zodra ik stop met lopen gaan die grote ogen meteen open. Nu wandel ik graag, maar om dat met elk slaapje te doen... Ik vind het wel jammer hoor! Sol slaapt sowieso eigenlijk alleen maar in bedjes. Het hoeft niet per se haar eigen bed te zijn (gelukkig) maar het moet wel een bed zijn. In een stilstaande wandelwagen, wipstoel, box of kleed denkt ze bekijk het maar, dit is geen bed! En dat kan ze heeeeeel lang volhouden. Ik heb alleen een klein balkon waar geen bedje op past, als ik een tuin had zou ik het doen, heerlijk in de frisse lucht!
Op haar kdv hebben ze helaas ook alleen maar bedjes binnen. Veel wandelen dus toch maar...
Groetjes, Sarah

Terug
Bovenaan