buiten slapen

boas slaapt alleen buiten als het heel mooi weer is en we zelf buiten zitten.
,maar ik vroeg me af hoe jullie dat dan doen?zet je ze dan met campingbedje of kinderwagen in de tuin en dan de deur open ofzo?
ik zie mezelf boas nog niet buiten leggen,beetje een raar idee om hem naast de kippen en het konijn te parkeren en zelf binnen op de bank te zitten.
het is inderdaad wel heel gezond.maar niks voor mij om er een gewoonte van te maken.
op het kdv waar ik werk hebben ze het ook (nog) niet.ben wel benieuwd of ze aan de rage mee gaan doen.het heeft wel wat.

quote: Anne Fien schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-08-2007 08:42:41'));

zijn er hier meer vaders/moeders die hun kindjes buiten laten slapen, Goewan-mats slaapt altijd buiten alleen snachts slaapt hij in zijn eigen kamertje, dit is erg gezond en ik merk dat hij buiten ook veel rustiger en langer slaapt.

zijn er meer ouders die dit doen en zijn er ook ouders die op het kdv kiezen voor het lutje potje?

altijd??ook met deze regen en wind?
ik ben echt heel benieuwd hoe hij er dan bij ligt.in onze tuin is dat echt niet haalbaar.

altijd zelfs als het regent, (maar er is wel een verschil tussen regen en REGEN)

gewoon het regenscherm erover heen, en bij mij staat hij letterlijk naast de konijnen daar is namelijkst het minst wind en het langst schaduw.

ik zal wel is wat foto's maken,

als je bij marktplaats lutje potje in typt krijg je er een te zien,

hoi hoi  

jayla slaap ook vaak buiten zoiezo al als we naar buiten gaan valt altijd in slaap in de wagen en met mooi weer ligt ze in de box buiten

is erg gezond mijn oudste is in de zomergeboren tijdens een hitte golf die lag na drie dagen buiten in een gamping betje ook in de avond
wij woonde toen nog drie hhoog en hadden een plat dak dus als het buiten 30 graden was was het bij ons binnen 35 graden niet om uit te houden dus dan deedt ik hem in een campinh bedje of kinderwagen bak musiekte net erover en nam hem pas mee naar binnen als wij zelf naar bed toe gingen

zalig hij vind het nu nog lekker om buiten te slapen en jayla trouwens ook je merkt dat ze rustigerslapen

groetjes mariella

ik heb even gekeken maar het misstaat niet tussen de konijnenhokken hihi.

Voor mij echt geen optie hoor, danny slaapt wel in zijn campingbedje met klamboe buiten als wij daar ook zitten.
Dat is nu een keer voorgekomen.

ik ga heel vaak bij danny kijken als hij slaapt i.v.m zijn hele diepe slaap en ik zie mezelf nog niet iedere keer door de regen de tuin inlopen.

ik geloof wel dat het gezond is hoor

groetjes irene

andere bedjes kunnen natuurlijk ook prima, alleen niet als het regent. dan is zo'n lutje potje weer handig.

hier in groningen heben heel veel creches die dingen. Het ding schijnt hier ook vandaan te komen. Ik vind het erg grappig.

heerlijk in slaap en echt letterlijk naast de konijnen, (net gemaakt).

ik heb geen lutje potje maar zit er wel aan te denken. ik ben zelf ook echt een buiten mens.

vaders vond een lutje potje eerst helemaal niets maar een paar weken geleden heeft er in de telegraaf een heel artikel gestaan over hoe gezond het wel niet was en dat buitenslaprtjes bijna nooit aandoeningen als brochites en astma krijgen enzo toen was hij een stuk enthousiaster, nogmaal mara is opgooien dus

Terug
Bovenaan