buitenbaarmoedelijkzwangerschap en meiden het is geen leuk verhaal!!!

poeh zeg wat een verhaal,vind het echt erg voor je,hoop dat je hier een beetje steun kan krijgen van onze reacties en dat we met je meeleven,ook al verzacht het de pijn natuurlijk niet,weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik leef met je mee....
liefs mier

He meis,

Zo ik moest wel even 3x goed slikken aan het einde van je verhaal. Wat een %$%#%^! ervaring zeg.
Ik wens je echt het allerbeste!

Liefs.

Wat een heftig verhaal zeg.
Ik hoop dat je snel weer wat opgeknapt bent, en alles een plaatsje kan geven.

Sterkte.

Liefs Mickey

Bedankt lieve meiden ik had wel even wat steun nodig.
Het is zo moeilijk om er gwoon over te praten en het opschrijven is wel wat makkelijker ik moest ook echt even mijn verhaal kwijt en het was volgens mij rond twee uur snachts.
Op het moment gaat het wel iets beter heb wel heel erg veel bloedverlies maar ja dat kan ook nog zijn van de operatie maar ook dat mischien het andere vruchtje in mijn baarmoeder aan het los komen is.
Maandag de 21ste moet ik voor een echo we zullen dan wel verder zien.
En ja ik ben nog steeds zo boos op de verloskundige het liefst zou ik dr wel willen wurgen maar ja dat gaat wel ver maar boos ben ik echt.
Ik bedank jullie voor jullie lieve woorden en ik hou jullie verder wel op de hoogte en ik hoop dat er mischien toch nog een wondertje in mij leeft en anders gaan we straks gwoon weer verder ben dan wel blij dat ik goed onder toezicht blijf staan.
Voor alle zwangeren gefeliciteerd en voor alle nog niet zwangeren we gaan dr voor!!!!!!!

Groetjes Dessie

Wij gaan er zeker voor laat de soldaatjes maar goed hun werk doen ..

En inderdaad, zou je zo meehelpen hoor met d'r wurgen maar daar bereiken we helaas niets mee!

Terug
Bovenaan