Buitenbaarmoederlijk zwangerschap!

Hè potverdrie wat erg voor jullie zeg. Ik was zo blij voor je dat het eindelijk gelukt was. Woorden schieten weer eens te kort. Het zal wel een hele opluchting geweest zijn dat het toch in de dichte eileider gegroeid was maar dat maakt het verdriet niet minder groot.

Heel veel sterkte!
Liefs
patricia

Hai,

Ik wil hierbij iedereen bedanken voor jullie lieve reactie's!

Dat hadden wij net nodig. Wij zijn natuurlijk nog steeds bezig met het verwerken.

Maar het gaat nu een stuk beter. Aan de ene kant vind ik het toch een wonder dat ik het zo lang heb volgehouden, zonder pijn en bloedverlies. Want het had heel slecht met mij kunnen aflopen. Ik zeg ook tegen mij man, we hadden echt een beschermengel bij ons, want als ik pijn had gehad was het eigelijk mischien wel bijna te laat geweest. Was mijn lichaam flink in de problemen geweest.

We geven niet op! Zodra mijn lichaam herstelt is gaan we door. Ook even afwachten wat onze gyn. te vertellen heeft. Ik hou jullie op de hoogte!

Veel liefs Sabrina (Sab)

Hoi Sab

Wat sneu voor jullie. Helemaal blij en dat toch weer voor niets.

Kop op en sterkte.

We blijven hier allemaal voor elkaar duimen.

Gr. Puck.

Hoi Sabrina,

Wat verschrikkelijk zeg
eindelijk goed nieuws en dat loopt het af met op zijn zachtst gezegd zo een tegenvaller.

Veel sterkte en kop op ook voor jou is een kindje weggelegd.

Groetjes sabine

He Sabine,

Wat moet jij een nare tijd gehad hebben zeg. Eerst zwanger en dan zo'n tegenslag met nog eens een operatie erbij.
Net als de andere meiden wil ik je ook even veel sterkte wensen. Ik hoop dat je lichaam er snel weer boven op komt en jij zelf ook natuurlijk.

Gonnie

hoi hoi

Wat een onzettend rot nieuws gaat het zo moeilijk lukt het eindelijk kan je het bijna niet geloven en loopt het zo af          Het is gewoon niet eerlijk. Ik hoop zo dat het wat beter met je gaat. En dat dit wonder jullie nog een keer overkomt.... Maar daar heb je nu niks aan helaas.
heel veel sterkte.

liefs rozemarijn  

Jeetje meis, ik log voor het eerst weer in na 2 weken vakantie en zie jouw berichtje en denk NEEEEEEEE HE!!!! Wat een vreselijk verhaal zeg. Ik vind het echt heeel erg rot voor jullie. Denk je dat het al 9 weken goed gaat en dan krijg je dit. En dan die gyneacologen die het er niet over eens zijn. Wat moeten jullie het moeilijk hebben en wat zal die plotselinge operatie schrikken geweest zijn.
Wel fijn om te horen dat hij in de  dichte eileider zat. Dit is toch weer een heel klein beetje goed nieuws al heb je daar nu niets aan. Ik heb ook maar 1 eileider open maar wist niet dat dit kon gebeuren. Beetje eng wel hoor.

Sterke meis,

lfs inge

Hoi,
Ook ik wil je even een hart onder de riem steken. Na mijn vakantie las ik het geweldige nieuws dat je zwanger was en nu dit... Meid, heel veel sterkte en hou je taai! groetjes Noor

Terug
Bovenaan