buitenspeelgoed

Hoi meiden,

Een vraagje;
Het is nu weer heerlijk weer en wou toch stimuleren dat ondanks dat we veel fietsen en wandelen nu, dat Daniel lekker buiten bij ons achter speelt.
Heb vandaag een haakje gehaald voor op de deur, dus kan de deur nu 25 cm open zetten op een kier, kan ik hem altijd horen en toch kan hij niet zomaar van binne naar buiten rennen en andersom en met de deuren slaan en het risico dat zn vingers er een keer tussen zitten (of die van mij, hihi )
Ons stoepje achter is echt niet groot.
Ik denk dat Daniel 4 vierkante meter heb om mee te spelen.
Nu weet ik niet zo goed wat ik nu aan buitenspeelgoed kan kopen zodat hij zich lekker bezig kan houden.
Een glijbaantje neemt te veel plek in beslag, een schommel is niet mogelijk.
Een bal heeft hij nu...
Dus alle ideeen zijn van harte welkom!!

Liefs Marina

Hoi Marina

Lekker hè dat ze weer lekker naar buiten kunnen met dit weertje.
Nynke wordt volgende week 2 en wij hebben een zand/watertafel voor de gekocht, ze vind het prachtig om de badeendjes te wassen dus wij vonden dit een leuk cadeau of een speelhuisje maar dat is ook best groot.

Liefs stefanie

stoepkrijt bijvoorbeeld. Of een emmertje water en zand, daar kom je ook al een heel eind mee...
Of zo'n speelmat met een circuit ofzo erop en dan wat auto'tjes erbij??

Groetjes,

idd bovengenoemde dingen zijn erg leuk voor de kids. water/krijten/zand. heel leuk ( en mama wast wel toch :p:p:p)
wij hebben helaas geen tuin, maar nathalia speelt buiten met haar poppenwagen, fietsje, emmertje mee naar het park en bloempjes zoeken, stoepkrijt, zo'n duw/loop ding. geen idee hoe dat heet maar zij heeft het met een kikker, en een poes. op zo'n stok zeg maar en dan vooruit duwen.
een bal, of gewoon met de natuur.
nathalia is gek op bomen/bloemen/planten/gras/modder/plassen en noem het maar op :p

en wat je ook kan doen is een box kleed neerleggen, met idd auto's of ander speelgoed. is hij toch lekker buiten, en kan hij toch leuk spelen.

liefs, do

hier hebben we een ruime tuin. De kids vermaken zich in een zandbak en een speelhuisje. Verder is de loopauto hier uitermate populair. Verder lekker prutsen met een emmertje en een schepje in het zand en "mama haar tuin".

liefs Danielle

Hoi dan wordt het moeilijker ja, hier spelen ze op de trampoline in de zandbak, de schommel, glijbaan..
Misschien is zo'n speeltentje iets, kun je heel makkelijk opzetten en afbreken en heeft geen haringen nodig!
Ook hebben ze bij de ikea een kruiptunnel, wordt hier ook veel mee gespeeld en is ook makkelijk op te bergen!
Misschien ook leuk, een grote bak met aarbeienplantjes, tomatenplantje ed, makkelijk te verzorgen en de kids hier zijn er dol op,,haha
Hier ligt in de zomer ook vaak het autospeelkleed buiten..
Succs Gr MJ

Hoi dan wordt het moeilijker ja, hier spelen ze op de trampoline in de zandbak, de schommel, glijbaan..
Misschien is zo'n speeltentje iets, kun je heel makkelijk opzetten en afbreken en heeft geen haringen nodig!
Ook hebben ze bij de ikea een kruiptunnel, wordt hier ook veel mee gespeeld en is ook makkelijk op te bergen!
Misschien ook leuk, een grote bak met aarbeienplantjes, tomatenplantje ed, makkelijk te verzorgen en de kids hier zijn er dol op,,haha
Hier ligt in de zomer ook vaak het autospeelkleed buiten..
Succs Gr MJ

we hebben ook al gekeken naar een zandbak maar hebben er weinig plek voor.
Met water spelen vind ik het nu gewoon te koud, Daniel kennende word er zeiknat van en heb liever dat ie dat doet als het boven de 20 graden is.
Sta eigenlijk verbaasd over de tip stoepkrijt... Daniel steekt dat nog gerust in zn mond, doen jullie kindjes dit niet dan?
Dat ie op de straat kladdert dat maakt me niets uit, maar Daniel kladdert echt alles onder ben ik bang...en dat vind ik toch minder.
Die zandtafel spreekt me wel aan...

Liefs Marina

Terug
Bovenaan