Hoi meiden,
Een vraagje;
Het is nu weer heerlijk weer en wou toch stimuleren dat ondanks dat we veel fietsen en wandelen nu, dat Daniel lekker buiten bij ons achter speelt.
Heb vandaag een haakje gehaald voor op de deur, dus kan de deur nu 25 cm open zetten op een kier, kan ik hem altijd horen en toch kan hij niet zomaar van binne naar buiten rennen en andersom en met de deuren slaan en het risico dat zn vingers er een keer tussen zitten (of die van mij, hihi )
Ons stoepje achter is echt niet groot.
Ik denk dat Daniel 4 vierkante meter heb om mee te spelen.
Nu weet ik niet zo goed wat ik nu aan buitenspeelgoed kan kopen zodat hij zich lekker bezig kan houden.
Een glijbaantje neemt te veel plek in beslag, een schommel is niet mogelijk.
Een bal heeft hij nu...
Dus alle ideeen zijn van harte welkom!!
Liefs Marina
Een vraagje;
Het is nu weer heerlijk weer en wou toch stimuleren dat ondanks dat we veel fietsen en wandelen nu, dat Daniel lekker buiten bij ons achter speelt.
Heb vandaag een haakje gehaald voor op de deur, dus kan de deur nu 25 cm open zetten op een kier, kan ik hem altijd horen en toch kan hij niet zomaar van binne naar buiten rennen en andersom en met de deuren slaan en het risico dat zn vingers er een keer tussen zitten (of die van mij, hihi )
Ons stoepje achter is echt niet groot.
Ik denk dat Daniel 4 vierkante meter heb om mee te spelen.
Nu weet ik niet zo goed wat ik nu aan buitenspeelgoed kan kopen zodat hij zich lekker bezig kan houden.
Een glijbaantje neemt te veel plek in beslag, een schommel is niet mogelijk.
Een bal heeft hij nu...
Dus alle ideeen zijn van harte welkom!!
Liefs Marina