buitenspeelgoed

Hai, onze dochter steekt eigenlijk niks meer in de mond (behalve eten). Maar als hij een stukje geproefd heeft doet hij het vast niet nog een keer;)
Zo'n zand/water tafel heb ik op de Wehkamp pagina gezien, ik baal nu wel een beetje dat we een gewone zandbak hebben, vond die eigenlijk veel leuker...

Groetjes,

ook nathalia doet niks meer in haar mond.
maar moet wel zeggen, dat als ze gaat krijten, ik er wel bij blijf. ( mama gaat ook wel op der knietjes zitten hoor, en mee kleuren hahahaha)
en alles onder kliederen: met water is het er zo vanaf :D

wat betreft t water ben ik niet zo heel moeilijk, ik kleed haar daarna gewoon om.
tis niet zo dat ze uren lang met water aan het spelen is.

liefs, do

Wat ook leuk is buiten en waar ze veel energie mee kwijt kunnen is zo'n skippy-paard (hadden ze een tijdje terug ook bij kruidvat geloof ik). Een bal doet t altijd goed, bellenblaas is ook al leuk, van die grote plastic auto's zal hij ook leuk vinden waarschijnlijk. Succes!! Heerlijk he, weer buiten....

Wij hebben buiten een zandbak (en zo'n schelp is toch niet zo groot of zo'n tafel idd.) Een wipding van Little Tikes voor 1,2 of 3 kinderen. Peuterstep, driewieler, fietsjes, loopauto, glijbaantje, aquaplay (voor als het mooier weer is), allerlei ballen, bellenblaas, stoepkrijt, springtouwen, rolschaatsen (ook van die peuterdingen waar ze met gewone schoenen in kunnen), een verzameling rotzooi bijv. stenen, schelpen, kastanjes met emmertjes en daar spelen ze heel veel mee. In de emmertjes en er weer uit. Mooi neerleggen, winkeltje spelen enz.

Terug
Bovenaan