buitenspelen,en nu?

A

Anoniem

Guest
dag allemaal,
aangezien het nu mooier weer word en wij ook meer gaan buiten zitten denk ik aan de kleine hoe we dat gaan doen!
hij heeft het kruipen helemaal ondekt en op een kleedje bleef hij nooit liggen hij rolde alle kanten op.
en nu naar buiten!maar wij hebben alleen maar steen in de tuin dus hoe zal ik dat gaan doen??!!een idee?
hij heeft wel een loopstoel maar daar mag hij niet lang in zitten.. en om steeds de box naar buiten te doen is ook niet echt een idee,en meneer vind dat ook niet meer zo leuk hij kan geen kant op dan..(zou ik ook niet leuk vinden)
alle ideeen zijn welkom..
groetjes teddyboy

Ik was over precies hetzelfde aan het nadenken, en helaas ben ik net als jou errruuugg benieuwd hoe anderen dit doen. Ik heb niet een een loopstoeltje en de box is te zwaar.

Nou wie weet er iets!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,

Ik weet nog niet hoe wij dit gaan doen maar is het geen idee om een campingbedje als box te gebruiken voor buiten. Wij gaan volgende week kamperen en dit had ik bedacht voor op de camping in de voortent of bij mooi weer buiten.

Groetjes
Inge

hallo,
ik heb van een rommelmarkt een box gekocht 2 euro!!! deze is niet mooi meer maar voor buiten kan hij nog prima. dus daar doe ik haar eerst even in zodat ze aan buiten kan wennen. maar femke begint ook te lopen (nog niet los hoor) dus laat ik haar ook achter de loopauto aan lopen. en voor de rest ach ik zal vaker moeten wassen denk ik :)
groetjes

Hoi allemaal,

Wij hebben daar nu nog geen last van, maar in het nieuwe huis wel. Alles is betegeld..... En dan gaat het mij vooral erom dat de grond zo hard is. Dat ze vies wordt maakt niet zo uit. Maar kruipen op tegels.....
Misschien wat tegels eruit en gras neerleggen... ik hou alleen niet van maaien denk ik.
Dus wie o wie heeft een oplossing?

groetjes Mariska

Luuk kruipt, en dan is een kleed buiten   zinloos. Luuk krijgt gewoon over stenen en gras, klimt in de zandbak etc etc. De oudste heeft dat ook altijd gedaan, zelfs in korte broek! (ik moet wel zeggen dat ik toen hele lange korte broeken heb gekocht, zodat z'n knietjes enigszins bedekt waren...)
Ik laat Luuk gewoon gaan, die kids kunnen heel veel hebben. Ik  doe hem trouwens wel twee paar sokken aan (heeft geen schoentjes) en z'n jas.
veel buitenspeelplezier

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-04-2008 21:16:19'));

Hoi allemaal,

Wij hebben daar nu nog geen last van, maar in het nieuwe huis wel. Alles is betegeld..... En dan gaat het mij vooral erom dat de grond zo hard is. Dat ze vies wordt maakt niet zo uit. Maar kruipen op tegels.....
Misschien wat tegels eruit en gras neerleggen... ik hou alleen niet van maaien denk ik.

groetjes Mariska

Hey Maris, mss kun je kunstgras neerleggen?? Dan hoef je iig niet te maaien.
Wij willen juist dat de tuin aangestraat wordt van achter. Want hoe het er nu bij ligt is ook voor schandaal  Wij hebben nml. een hond die de boel kortwiekt met spelen, zo erg dat er van het gras weinig meer over is

Groetjes Debby.

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-04-2008 21:32:47'));

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-04-2008 21:16:19'));

Hoi allemaal,

groetjes Mariska

Hey Maris, mss kun je kunstgras neerleggen?? Dan hoef je iig niet te maaien.
Wij willen juist dat de tuin aangestraat wordt van achter. Want hoe het er nu bij ligt is ook voor schandaal  Wij hebben nml. een hond die de boel kortwiekt met spelen, zo erg dat er van het gras weinig meer over is

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

Ja maar kunstgras schaaft zo, heb ik vroeger op gevoetbald. Doet pijn hahaha
Leuke hond zeg ;-)
Misschien rubbertegels, die normaal onder speeltoestellen liggen, maar die zijn best prijzig denk ik...

groetjes Maris

Terug
Bovenaan