buitenspelen,en nu?

hallo

Bij de eerste hebben we het campingbedje buiten als box gebruikt en dat was ideaal ook niet zo zwaar tillen als de box. Nu wil ik dat eigenlijk ook weer gaan doen als meneer erin trapt heet dat. En anders dan maar op het gras laten rond tijgeren, was hebben we toch nog niet genoeg (hi,hi). Nou moet ik wel zeggen dat we een grote tuin met veel gras hebben dus dat is wel fijn.
Geniet allemaal van het mooie weer.

groetjes bg

Hmm... Dat is minder dan dat het schaaft. Daar had ik zelf nog niet zo bij nagedacht eigenlijk.
En rubber tegels kan tuurlijk ook, hebben wij ook aan zitten denken, maar dan zijn wij al gauw 600euro kwijt
En ja, onze Jazzy (hond) is echt een poepescheet hoor, maar een beetje een wildebras, haha!! Dylano vind haar helemaal geweldig!! Dat worden echte maatjes strax

Groetjes mij!

Hoi,

De kinderstoel mee naar buiten is ook handig. En dan lekker aan tafel met speelgoed spelen.
Buiten spelen op gras of stenen is sowieso niet ideaal. Ze stoppen werkelijk alles in hun mond.

De tip van het campingbedje vind ik ook een goede. Zullen we eens proberen.

Groetjes, Karin

Hoi,

wij hebben gras in de tuin en daar mag Stijn heerlijk op kruipen en doen. We wassen wel weer en misschien haal ik bij zeeman wel een paar speelbroekjes voor Stijn. Ik denk dat hij ook in no time tussen de planten zal liggen maar dat probeer ik hem wel af te leren. Ik zet ook het campingbedje op het terras voor Stijn zodat ik hem daar af en toe in kan parkeren.

Groetjes van Marloes

Als ik dit allemaal zo hoor hebben wij het wel heel makkelijk.
Joyce zet je op haar billen op een kleed en.....ze blijft lekker zitten spelen.
Ze speelt nu ook met haar broers mee in het woonerf,maar onder toezicht en in haar loopstoel.
Maar inderdaad een campingbedje buiten neerzetten werkt perfect!

Groetjes Jessica

Hallo allemaal.

Wij gebruiken ook een campingbedje voor buiten. Onze zoon kan ik ook nog op een kleed zetten hij kruipt nu nog niet. Wel beetje schuiven achteruit.
Voor het oppaskindje heb ik ook een campingbedje.

Verder hebben we een babyschommel gekocht erg leuk. En een loopauto waar je ook een soort wipwapschommel van kan maken van Smoby dacht ik..

Las ook nog iets over de knietjes op de tegels. Wij hebben ook tegels, maar ik zag in de babywalz catalogus kniebeschermers voor baby's staan. Misschien een ideetje. ( zal zelf zo ook nog eens kijken ).

Verder hebben we een strandparasol voor boven het campingbedje buiten.

Groetjes

Diarich

Hoi
Wel lekker he dat ze nu lekker naar buiten kunnen.
Brian heeft inmiddels ontdekt dat als hij tegen de hordeur aanleunt deze openspringt en dan kruipt hij op zn gemakkie (over de tegels) door de tuin.
Hij gaat is zitten en kijkt is om hem heen, ja die vermaakt zich wel
Brian is ook geen mannetje wat op een kleed blijft zitten, maar hij gaat lekker op onderzoek uit. En dat zn broekje dan vies wordt geloof ik wel.
Als het weer beter word gaat zeker het campingbedje naar buiten, deden we met Mike ook  en dat was super.
Je moet misschien gewoon proberen kijk heb je grindtegels is dat natuurlijk niet fijn, maar verder kan het denk ik geen kwaad!

succes
Achnita
Mama van Mike (8-11-04) en Brian (25-07-07)

Hoi Hoi

Ik werk zelf op een kinderdagverblijf waar we op de baby groep < buiten > rubber tegels hebben.

Waar je heel erg op moet letten is dat ze ontzettend afgeven op kleding!!! Dit gaat er soms echt niet meer uit. Wij hebben al meerdere boze ouders gehad < begrijpelijk > dus gaan kijken voor een andere oplossing.

Dat idee van het campingbedje vind ik SUPER!! Ga ik zelf straks even doen.

Daaag Liefs KIRSTEN

Terug
Bovenaan