Klinkt lekker dramatisch he... Echt te erg. Afgelopen zaterdag ging ik ff met mijn man nog wat dingen kopen voor de uitzet. Ik werd naar, dat heb ik wel vaker vanwegen lage bloeddruk, ff zitten dus. Het ging wel weer en we liepen verder, naar de auto, want helemaal lekker was ik niet. Ik moest weer gaan zitten (op de grond..) en werd toen zo naar dat ik ging liggen, helemaal out. Ik had dit vaker gehad, dus manlief was wel rustig gelukkig. Er kwamen allemaal mensen omheen, beveiliging heeft 112 gebeld en die kwamen. Bloeddruk, hartfilmpje, gedoe. Bloeddruk was wat laag, verder niks loos. Ik heb er zelf gelukkig niet veel van meegemaakt omdat ik zo suf was, maar een genante situatie!! Uiteindelijk kon mijn man de auto halen en zijn we naar de auto begeleid, zodat ik thuis bij kon komen. Al met al niet echt iets aan de hand dus, maar durf eigenlijk niet meer alleen de deur uit. Gister moest ik ff iets in de stad brengen en werd ik weer wat licht in mijn hoofd, snel naar huis dus... Echt niet handig.
Anderen ook last van flauwvallen? Hoe lossen jullie dat op?
Anderen ook last van flauwvallen? Hoe lossen jullie dat op?