buitenwesten en 112 erbij..:-S

Klinkt lekker dramatisch he... Echt te erg. Afgelopen zaterdag ging ik ff met mijn man nog wat dingen kopen voor de uitzet. Ik werd naar, dat heb ik wel vaker vanwegen lage bloeddruk, ff zitten dus. Het ging wel weer en we liepen verder, naar de auto, want helemaal lekker was ik niet. Ik moest weer gaan zitten (op de grond..) en werd toen zo naar dat ik ging liggen, helemaal out. Ik had dit vaker gehad, dus manlief was wel rustig gelukkig. Er kwamen allemaal mensen omheen, beveiliging heeft 112 gebeld en die kwamen. Bloeddruk, hartfilmpje, gedoe. Bloeddruk was wat laag, verder niks loos. Ik heb er zelf gelukkig niet veel van meegemaakt omdat ik zo suf was, maar een genante situatie!! Uiteindelijk kon mijn man de auto halen en zijn we naar de auto begeleid, zodat ik thuis bij kon komen. Al met al niet echt iets aan de hand dus, maar durf eigenlijk niet meer alleen de deur uit. Gister moest ik ff iets in de stad brengen en werd ik weer wat licht in mijn hoofd, snel naar huis dus... Echt niet handig.
Anderen ook last van flauwvallen? Hoe lossen jullie dat op?

Ohhh jeetje meid, wat een toestand zeg!!!
Wat fijn dat je man zo rustig bleef en het verder behalve je bloeddruk allemaal goed was.
Kan me goed voorstellen dat je niet echt de deur meer uit durft.
Zelf heb ik gelukkig geen last van dat ik steeds flauw val, dus tips heb ik dan ook niet voor je.
Sterkte en succes ermee meid.

Liefs marielle

owww klinkt inderdaad dramatisch! maar zou ook niet echt meer alleen weg gaan dan! gelukkig viel het wel mee!
ik heb juist een hoge bloeddruk dus heb er totaal geen last van..alleen ik zit soms in het universum zoveel sterren zie ik hahaha.

nou voorzichtig aan he!!!

Hey, wat vreselijk zeg!!gelukkig bleef je man rustig.ik had het bij mijn vorige zwangerschap ik liep in de mediamarkt en inene voel ik dat ik niet goed wordt,ik ben zo snel mogelijk naar buiten gegaan voor frisse lucht en ven voor de mediamarkt op de grond gaan zitten om bij te komen, mijn vriend bleef ook rustig want ik had het al vaker gehad. Terwijl ik daar zat keken er allemaal mensen naar me het boeide me op dat moment niks..ik vond het alleen raar dat er niemand vroeg of het wel met me ging ze stonden alleen maar te kijken. Rustig aan doen hoor meid meestal voel je het wel aankomen of niet?? Sterkte met de laatste loodjes.liefs zonnetje

Ohja en tips ik ga dus meteen naar buiten en zitten dan kom ik altijd weer een beetje bij..verder heb ik er geen tips voor als je maar rustig blijft en niet in paniek raakt.

Ik heb ook regelamtig last van duizeligheid,komt door m,n bloedarmoede ik ben gelukkig nog niet flauw gevallen!
Maar ik ga nergens heen zonder m,n vriend,nee stel je voor er gebeurt wat.
Vind dat veel te eng!
Sterkt ermee en doe voorzichtig!
xxx
Bianca

Terug
Bovenaan