bultjes

hoi angela,

volgens de ha waren het toch echt warmtebultjes. en ik verwacht dat zij toch wel weet wat het is. dit zeg ik niet om jou af te kraken hoor.
en het heerst inderdaad (hier ook op het kdv). ook dat was een reden om even te gaan naar de ha.
 
Hoi Mama van esmee,

Fijn om te horen dat het warmtebultjes waren. Wel vervelend dat ze er last van heeft. Maar het is in ieder geval niet iets ernstigs.

Ik hoop voor haar dat het snel over is en natuurlijk ook voor jou zodat je je er niet meer druk over hoeft te maken.

Maar ja ik zeg altijd maar dat als de ene zorg weg is de volgende wel weer voor de deur staat. Zoals we ons zorgen blijven maken betekent het in ieder geval dat we veel van onze kleine houden.

succes

Groetjes anoeska
 
Hier ook warmtebultjes.... eczeem ziet er echt heel anders uit hoor.... dat zijn echt plakkaatjes die steeds groter worden en schilferen...
Dermalex repair (bij eczeem en huidirritatie).... het wondermiddel... zo te koop bij de drogist! Ik heb altijd een tube op voorraad!

xx
 
Eczeem hoeven niet altijd plakkaatjes te zijn. Bij de ene is dit wel zo en bij de ander zijn het gewoon kleine losse bultjes.
Mijn zoontje heeft er ook last van en het begint altijd met kleine losse bultjes. Soms heeft hij wel plakkaatjes maar echt niet altijd.

Zelf heb ik ook eczeem en ook heel vaak gewoon een aantal losse bultjes. Maar zoals ik al zeg is het bij ieder mens anders.

Wilde het alleen even zeggen, dat mijn ervaring anders is.
 
Terug
Bovenaan