bumbo stoel

ik was op internet op zoek naar een geschikte stoel voor pascal. de wipstoel is haast niet meer veilig. hij hobbelt ermee het hele huis door. kan er zelfs bochtjes mee draaien!!!

nu zag ik een afbeelding van een bumbo stoel.
kent iemand die? of heeft iemand hier ervaring mee?
als je bij google afbeeldingen bumbo stoel intypt krijg je wel afbeeldingen. het ziet er erg comfortabel uit. het heeft ook een design prijs gewonnen.
zou t wat zijn???

Wow heb ff afbeeldingen opgezocht, wat een mega leuk stoeltje!!!
heb er geen ervaring mee... maar lijkt me wel heel leuk... aaan de plaatjes te zien dan he

Succes met vinden van info!

JAAAA doen een super stoel wij hebben er 1 en het is een super ding.
Makelijk mee te nemen ergens heen en jochem zit ook heel vaak bij mij op de aanrecht in dat ding!!
Ze zijn niet goedkoop en er was hier in de omgeving weinig aanbod op marktplaats maar ik vind het het geld meer dan waard!

ik zag ook nog de super seat.
die heeft iets ruimere been openingen. ik ben bang dat pascal zijn spekbilletjes niet in de bumbo passen hihi.
het lijkt mij ook fijn voor onder de douche.
dan hoeven we hem niet vast te houden, en heeft hij de armen vrij om te spelen.

dus google afbeeldingen ; super seat.
of google afbeeldingen bumbo stoel.

En ik zag er een paar op marktplaats staan, 1 in groningen, dat is voor ons redelijk dicht bij.

ik wist niet wat het was, maar heb net even gegoogled ;-p
Je moet eens kijken bij bumbo stoel slecht, daar staan forum met ervaringen op, daar zijn de moeders eigenlijk erover eens dat het vanaf een maand of 8-9 gevaarlijk wordt en ze zich eruit kunnen wringen/gooien!
Weet het verder dus zelf niet, maar als de stoel duur is, is het misschien geen goede oplossing aangezien onze kindjes die leeftijd bijna hebben!

Ik heb ook nog 'gewoon' gegoogled op bumbo stoel en dan blijkt dat fysiek sterke kindjes er vrij makkelijk uit kunnen. Dus even goed kijken of het wat voor jullie Pascal is!

smooty moet je kleintje in een stoel/wipper?

kan hij nog niet los zitten. denk dat als je zon stoeltje koopt je het niet lang zult gebruiken omdat hij eendaags zelf los kan zitten zou zonde zijn om dan zoveel te betalen?

Terug
Bovenaan