bumbo stoel

smooty,
dan zou ik voor de superseat kiezen!
ook omdat daar een riempje bij zit en pascal er dan niet uit kan!
ook zag ik dat je hem op een gewone stoel zou kunnen zetten ideaal!!

pascal wil graag zelf zitten. dat doet ie dus nu in de wipstoel. en de naam zegt t al; WIPstoel. hij kantelt dus naar voren. ik heb hem wel vast in de gordeltjes, maar toch. hij gaat ook op zij hangen.
zelf zitten lukt al een beetje. maar omdat ie nog erg bezig is et het zoeken van de balans, kan hij nog niet spelen en zitten tegelijk. ik merk dat hem dat vreselijk frustreerd.

ik ben dus op zoek naar een niet wippende stoel, waarin pascal kan zitten, en kan spelen.

wel fijn dat jullie zo mee denken.

Ik herken het wel, smooty. Als Tim op dreef is, wil hij ook zitten in de wipstoel. Kan je jouw wipstoel ook vast zetten, dus dat hij niet schommelt. Ik kan dat bij de mijne wel en dat maakt het toch veiliger, heb ik het idee.

@mam ve kleuter. nee ik kan de wipstand er niet afhalen. maar de stoel is wel zo gevormd dat deze nooit om kan kiepen.

maar zoals al meer wordt gezefgt. over niet al te lange tijd zou pascal zelf moeten kunnen zitten. dus ik twijfel of ik voor die korte tijd nog zo iets zal aanschaffen. k ben er nog niet over uit.

smooty

Terug
Bovenaan