Bumbo

Hoi Dames,
even iets met jullie delen, ik heb gisteren een Bumbo gekocht, echt een heel grappig ding.
Het is een stoeltje (lijkt op een po) van een soort zacht rubberachtig spul. Het is voor kinderen vanaf 3 maanden die kunnen rechtop zitten in dat ding. Door de vormgeving zakt het kind als het ware weg in de stoel, de rug wordt ondersteund en daardoor zitten ze rechtop. Het is heel leuk om te zien. Anna vindt het erg leuk!
Het ding is wel prijzig maar errrrrug leuk, ze kunnen er tot 18 mnd in zitten.
Het lijkt wel of ik aandelen heb in die stoeltjes! (was dat maar waar).
kijk maar even via een zoekmachine, echt leuk
Anne
 
Hoi Anne, je zegt dat kinderen van 3 maanden er rechtop in kunnen zitten? Maar een kind van 3 maanden kan helemaal nog niet zitten. Het lijkt mij slecht voor de rug enzo. Kan je het vergelijken met een kinderstoel?
 
Jeetje laaste anoniem, had alleen maar die site neergezet voor de plaatjes... Een TIP voor jou!!! kijk op www. google.com - bumbo en je kan alles vinden wat je zoekt... kijk eerst verder voordat je neus lang is!
 
Wij hebben ook de bumbo gekocht. Onze zoon is 9 maand en zijn kontje blijft vastzitten als wij hem eruit willen halen. Verder is het zeker een aanraden. als je kinde jonger is en nog niet echt kan zitten. Ook als wij op bezoek gaan en er geen kinderstoel beschikbaar is nemen wij hem mee. Als je kindje erin zit kan er echt niks gebeuren. Staat erg stabiel(lijkt op een oliefantenpoot).Wij hebben de bumbo zelfs wel eens op tafel gezet zodat wij onze zoon op ooghoogte eten konden geven (wordt natuurlijk wel afgeraden maar als je erbij bent).
 
Hoi allemaal
Ga vooral allemaal dingen doen die afgeraden worden.
Waarom willen jullie dat die kinderen zo snel gaan ?
Snel een fruithap, snel zitten,
Het is echt pas aan te raden om zithouding aan te nemen als ze stabiel kunnen zitten.
Ik vind het persoonlijk vreemd dat jullie alle toeters en bellen erbij willen halen voor iets wat ze uiteindelijk zelf wel gaan doen.
En dan zou je kunnen zeggen dat ze goed ondersteund worden in zo'n bumbo maar de wervelkolom is er gewoon nog niet klaar voor !!!!!

Lang leve 2004

groeten gea
 
Terug
Bovenaan