Bumbo

Ja en tuurlijk vinden ze het leuk, het zijn baby's die weten niet wat goed voor hun is en reageren heel primitief en gaan waarschijnlijk lachen,maar de gevolgen later voor die ruggetjes.............
Ik wil echt niet pochen, maar als fysiotherapeut zou ik mijn kleine daar niet in zetten !


groetjes irene
 
Ik ben er zelf ook "tegen" maar wat ik me dan afvraag is waarom worden de dingen die niet goed zijn voor de ontwikkeling en het kleine babylichaampje dan verkocht.

Ik ben het er mee eens dat mensen zo veel willen en zo snel. Baby's moeten al zo snel in onze maatschapij mee hollen dat vind ik soms wat sneu. En als je kindje iets nog niet kan o kan hij/zij dat niet. Nee laat hem/haar toch op een eigen tempo leren zitten, staan en lopen.

Groetjes
 
Voor de goede orde, de bumbo is niet slecht voor je kind. Het is speciaal ontwikkeld voor wat jongere kinderen en wordt veel gebruikt op kinderdagverblijven. Ik vind het zelf erg leuke dingen om te zien, maar ze zijn wel erg duur. Volgens mij zijn ze oorspronkelijk ook bedoeld voor kinderdagverblijven e.d..
 
Hoi, laatste anoniem. Ik werk in een KDV en ik heb er nog nooit van gehoord. Maar ik blijf het stug vinden dat een kind van 3 maanden daar al in kan en mag zitten.
 
pfffffffffffff jeetje zeg. Ik dacht; even iets leuks delen en zie wat een vreemde reacties.
Mensen die het allemaal zoooo goed weten; hou je commentaar voor je. Ik vroeg daar toch niet om. Tjongejonge, ik zit me al maanden te ergeren aan de "alleswetende moeders" die precies volgens de boekjes met hun kind omgaan.
Nou ik heb het er helemaal mee gehad. Zal nog eens wat schrijven zeg.
En dan maar weer opletten wat een reacties hier weer op zullen volgen.
Nou ik lees ze niet meer dus veel plezier ermee.
ANNE
 
Hallo Desi,

Even antwoord op jouw vraag:
Ik heb gisteren een gele Bumbo zien staan bij Babyland in Alkmaar.
Ik heb hem zelf niet gekocht omdat mijn zoon zo goed als zelf kan zitten.
Maar dit is gewoon ter info.

Groetjes Nadia
 
Terug
Bovenaan