bumbo

A

Anoniem

Guest
hallo,

zijn hier mensen die een bumbo hebben, ik wil er eentje kopen maar ze kosten rond de 40 a 50 euro, 2de hands zitten ze ook nog op zo'n 25 a 30 euro,

heeft iemand er hier een en wat zijn de ervaringen, het lijkt me echt geweldig

haha ik moest eerst even googlen naar een  bumbo . Ik had er nog nooit van gehoord.
Wel een leuk ding!

groetjes Sonja

hoi hoi, geen zin om te googelen.......wat is een bumbo???

Ben benieuwd!
Groetjes, Anne

Ik heb een bumbo. Geleend van mijn zus, want zelf zou ik het er niet voor betalen. t is een stoeltje waar je kindje in kan zitten als hij/zij eigenlijk nog niet rechtop kan zitten. t Lijkt eigenlijk nog het meest op een po, haha! Is vooral handig als je je kindje eten wil geven maar hij kan nog niet in de kinderstoel.

Tja, wat ik ervan vind? Yanick zit er nog bijna nooit in, en als hij erin zit gaat ie een beetje scheef. Maar dat komt omdat het gewoon een enorme draaikomt is. Als hij gewoon rustig zou zitten, zou ie wel recht blijven. Ik denk dat we em straks bij de eerste hapjes wel veel gaan gebruiken. Hij is nml van plastic/rubber dus makkelijker schoon te krijge dan de wipper. Wat erg leuk is, is dat hij er dus rechtop in kan zitten. En dat doet mijn mannetje graag, dus wat dat betreft is het super handig.

Maar als je kindje eenmaal zelf kan zitten, heeft zo n stoeltje niet veel meerwaarde volgens mij. Dus ja, volgens mij geniet je maar kort van het geld dat je eraan uitgeeft.

groetjes, Paulien

Ik heb wel ff gegoogeld. Dit is een plaatje van internet, dus niet mijn kind.

dat zijn zeker leuke dingen heb wel ff op marktplaats moeten kijken wat het ia hihihi

Ik heb er dus wel 1 aangeschaft maar helaas onze Çinar vind er echt helemaal niks aan!

Poeh hee, wat gaat dat hard, dit topic stond al op pagina 5! Maar goed, even uppen voor de bumbo-geinteresseerden.

Terug
Bovenaan