bumbo

pauwtje bedankt voor het uppen!
toch wel een grappig ding zeg.

ziet er wel geinig uit ja,maar volgens mij zitten ze hier niks lekkerder in als in een kinderstoel.zoals dat kindje in dat ding zit,zo zit boas ook in de kinderstoel(met kromme rug en voorover).volgens mij is achterover toch echt het beste als ze nog niet kunnen zitten.
heeft de topicopenster er inmiddels 1 aangeschaft??
groetjes karin

Hoi Anne Fien,

Wij hebben een Bumbo en vinden het een super ding.
We hebben een oudere dochter van 3 en vaak zit Meike op de grond te kijken in haar stoeltje naar mijn oudste dochter. Ook met eten gebruiken we hem. i.p.v. een wipper op tafel dan kan ze evengoed kijken hoe wij aan het eten zijn.
Straks als ze fruit krijgt wil ik dit ook in de Bumbo geven. Je merk zelf wanneer ze het zat zijn. Bij mij zit ze er ong. 10 min in en dat een paar keer op een dag.
Ze is nu 5 maanden.

Groetjes mama van Yana en Meike

nee ik heb er nog geen aangeschaft,

ik twijfel nog heel erg, ik wil hem nu namelijk hebben om de fruit,pap en groente te geven. zodat de wipper en maxi cosi schoonblijven, maar vanaf 6 maanden mag hij ook in de kinderstoel (als hij het dan kan) dus dan zou ik hem voor 1 1/2 maand aanschaffen, ik twijfel dus nog, maar ben er wel erg tevreden over, (we hebben ze op het dagverblijf, maar ze worden veel gebruikt dus ik kan er niet even eentje meenemen,helaas)

en dat kindje op het plaatje zit voorover omdat hij zijn voetjes pakt, ze zijn goedgekeurd en mogen vanaf 3 maanden   gebruikt worden, het lijkt mij niet dat iets word goed gekeurd terwijl het slecht is voor het kindje,

Zoals met alles geldt: je laat je kind er natuurlijk niet de hele dag inzitten.

Nou Anne Fien (sorry, ben je echt naam even vergeten), je moet mar snel de knoop doorhakken, anders hoeft het niet meer (zoals je zelf al schreef, hihi). Maar volgens mij kan je em later ook nog wel gebruiken hoor, t duurt nml wel eventjes voor je kindje er zelf uit kan kruipen. En iemand anders bracht me op het idee om hem mee te nemen op korte bezoekjes.

ja dat is inderdaad eel heel erg handig , eff weg en een mooie zitplaats, nu als je maar eff weggaat zit hij alleen maar op schoot, moet nu naar de dokter maar denk dat ik als ik terug kom er toch maar een ga bestellen

ik heb nu net een mailtje gestuurd naar iemand op marktplaats, ben benieuwd

hallo,
 ik heb ook een topic geopend ervaring met bumbo.
wij hebben er een aangeschaft. ik heb een dochter die al naar school gaat en dan neem ik de bumbo mee kan mijn zoon er in zitten en ik heb mijn handen vrij om mijn dochter te helpen. hij vindt het geweldig om erin te zitten en samen met zijn zus te spelen. als ik het voor elkaar krijg zet ik een foto op mijn topic.
groetjes van knof

Terug
Bovenaan