Bungeejumpuh

Ik heb 3 jaar geleden op dit forum een vraag gelezen over bungeejumpen. In de literatuur staat erover dit: "Bungeejumpen kan een kalmerend en plezierig effect hebben op de foetus omdat door het heen en weer cq op en neer gaan van het elastiek er een wiegend effect optreedt wat de gevoelens van veiligheid voor de foetus in de baarmoeder versterkt". Ik denk, misschien heeft iemand hier wat aan...

PS Alleen positieve, meedenken en meelevende reacties graag ... ;)
 
Tja wat denk je nou toch eigenlijk zelf? Ik zou wachten tot je 32 weken zwanger bent en dan een bungeejump maken...nou goed.
(alleen positieve reacties...wat een giller!)
 
Ik kan me niet voorstellen dat dit goed kan zijn omdat je met een aardige snelheid naar beneden gaat. Volgens mij is wiegen toch wel veel rustiger zoals gewoon wandelen. Volgens mij is er geen inteligente vrouw die zal gaan bungeejumpen als ze zwanger is. Op de kermis staan ook van die leuke apparaten en daar mag je ook niet in als je zwanger bent of rugpatient.
 
kijk nou es goed naar dit berichtje meiden!! geen idee wie het is maar kijk es naar de naam ...meloentje...loentje,hadden jullie de link nog niet gelegd?? Beetje zielig vind ik dit wel laat loentje lekker in haar waarde en wie het niet lezen wil kijkt er toch simpelweg niet naar!!!

liefs
 
nee is loentje ook heus niet maar iemand die loopt te zieken waardoor loentje er nu mee kapt,belachelijk!!!Sinds wanneer kunnen kleuters kinderen krijgen???
 
Terug
Bovenaan