Bungeejumpuh

Heb inmiddels al 2 kinderen. Heb al vaker gesprongen (niet toen ik zwanger was, maar dat kwam gewoon zo uit) Ik begrijp niet wat er nu schadelijk is als je zwanger bent en je gaat bungeejumpen. Maar goed, iedereen heeft weer een oordeel klaar zie ik, maar de reden dat het slecht zou zijn?? Grote onzin!!
 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAA!! ZWANGER EN BUNGEEJUMPEN WHOEHAHAHAHAHAHAHAAHAAAAAAA!!!

Weet je wat? Ga lekker van een zwarte piste skieeën ook of mountainbiken door het Amazonegebied met je zwangere gebeuren, of wat dacht je van bergbeklimmen, abzeilen en daarna wildwater kanoeën?

Prettige zwangerschap verder Joep Meloentje en als je ooit nog eens een kind baart laat het dan even weten!
 
Wel een van de meest originele berichten op dit forum vind ik zo tussen al het pijn in de buik, bloed uit de vagina verhalen en ben ik wel of niet zwanger vragen. Die worden ook een beetje saai zolangzamerhand.
 
Dank je, anoniem van hierboven... eindelijk iemand die de kern ervan inziet. Dank u dames, ik heb t gezien hier, ik ga hopelijk binnenkort bevallen, veel succes allen.
 
Denk niet echt dat dat gezond is nee. Bungeejumpen is uberhaupt superslecht voor je lijf, want het is niet zomaar wiegen, maar er wordt gewoon getrokken aan je lichaam bij het veren. Ga zelfs maar eens naar een pretpark, daar mag je als zwangere niet eens ergens in omdat dat slecht is. Ik zou het dus noooooit doen.
 
Terug
Bovenaan