buurvrouw

Tss.. Geen woorden voor... wat belachelijk... Meid net bevallen en dan krijg je zoiets...

Volgens mij kun je een klacht indienen bij de vk bureau waar je onder viel. en anders idd ff op internet zoeken waar dat kan.

Ik liet het er niet bij zitten!

 
wat belachelijk zeg.
je weet toch al verloskundige zijnde dat je snachts gebeld kan worden?
mijn verloskundige is ook een schat van een vrouw. kan haar dag en nacht bellen.
en tuurlijk zijn er vast wel vrouwen die om elke klein dingetje bellen, maar ja daar moet je als vk op ingesteld zijn.
heb even op de site van mijn eigen verloskundige gekeken qua klachten en heb er dit op gevonden:

Indien U klachten heeft over de verloskundige zorg van, of de bejegening door een van ons, dan is het aan te raden hierover met de verloskundige te praten.

Als een gesprek onverhoopt niet mogelijk is, of als een gesprek het probleem niet oplost, bestaat de mogelijkheid uw klacht voor te leggen aan de Klachtencommissie van de Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen.

ik zal zeker een klacht indienen.
gaat verder wel alles goed met haar en het kindje?
 
wat een heks zeg als verlosk zou idd een klacht indienen bij de klachtencommissie, valt volgens mij toch niet te praten met dat mens, wens je buurvrouw sterkte en laat haar vooral genieten van haar kleintje
 
Ja met haar en de kleine gaat het prima. Een super gezonde knul : ramzi.

Verloskundige zou eigenlijk morgen weer langskomen voor de laatste controle maar dat heeft ze afgezegt en laat mijn verloskundige komen.

Ik snap de keuze van de verloskundige niet. Bij mij hebben ze met 4 cm de vliezen gebroken en toen ging het idd iets sneller. In geval van mijn buurvrouw was het breken van de vliezen het beste van alles. Hadden ze dat eerder gedaan had ze niet zo lang met een "zeurderige" kraamvrouw gezeten.

Ik ga kijken bij dat Klachtencommissie van de Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen. Denk dat praten met dat mens geen zin heeft.
Het erge is dat ik al vaker klachten over die verloskundige heb gehoord.
Zo was mijn zus (10 jaar geleden) ook bij haar. Ze kwam mijn zus en de kleine controleren en vond alles prima (ooo 2de controle vond ze niet meer nodig). 2 uur later werd de kleine met spoed opgenomen in het ziekenhuis....infectie en bijna uitgedroogt. Dus ik ben al bevooroordeeld. Maar dan nog, ze doet haar reputatie naam aan...ggggrrrr
 
hoi jeanine,

hopelijk wordt ze goed aangepakt.
gisteren ook even met mijn vk er licht over gehad. en zij zei ook van dan dat ze maar geen vk moeten worden.
mijn vk vindt het heerlijk om snachts gebeld te worden. lekker rustig op de weg, niemand die vervelend tegen haar doet.

sterkte
 
Terug
Bovenaan