BV 4.5 mnd

Hoi Meggy!

Ik kan me voorstellen dat je niet lekker in je vel hebt gezeten na die weken ziekenhuisopname. Gelukkig ben je er weer (gedeeltelijk?) bovenop, gezien je deelname aan dit forum.

Met de borstvoeding gaat het hier weer iets beter, want ik voel dat de luiers van Lorin weer een stukje zwaarder zijn. Toch blijft ze op veel voedingen per dag zitten (gemiddeld 8). Ik moet me er maar een beetje bij neergeleggen. Voor mijn gevoel "moet" ik ook nog maar 2 maanden, want mijn doel was 6 maanden borstvoeding geven. Daarna wil ik toch echt meer rust en ook de mogelijkheid hebben om van alles weer te eten, dat hypo-allergeen dieet valt me nl. best zwaar. Misschien als het in de komende 2 maanden veel makkelijker gaat, dan ga ik nog met de bv door, maar ik reken nergens meer op. Oh jee, dat klinkt wel heel erg zeg. Nee hoor, ik ben een blije moeder hoor, die enorm geniet van haar lachebek van een dochter :) Alleen al die praktische dingetjes eromheen kunnen me best aan het mopperen krijgen, maar dat reken ik haar beslist niet aan!

Misschien dat ik inderdaad nog eens langssurf op jullie site. Lijkt me wel gezellig met alle "oude vertrouwden". Eerst wat meer rust in de tent hier.

Tot mails wellicht!!!!
Esther
 
Hoi Esther,

Het gaat inderdaad de goede kant op. Merk dat als ik veel slaap dat het ook al een boel scheelt.
Lijkt mij inderdaad zwaar als je hypo-allergeen dieet aan moet houden. Wie weet scheelt het ook als je af en toe nog rust overdag? Merk hier dat het veel scheelt met hoe ik me dan verder voel.
Ja moet je doen, gezellig!
Meggy
 
Terug
Bovenaan