BV cursus, Yoga, Zwemmen...

Hoi hoi,

ik heb me net opgegeven voor zo'n bv avond (hier is het maar 1 avond). 8 april en het duurt iets langer dan 2 uurtjes, dus dat is wel te doen.
Hopelijk vertellen ze ook iets wat ik nog niet weet, want met de bv van onze oudste heb ik heel veel boekjes en site's gelezen. ik zal echt niet alles meer weten, dus ik zie het als een opfrissingcursus.
Het kan in ieder geval geen kwaad.

Liefs,

Hoi,
Ik ben begonnen met ceasar, om mijn houding zo goed mogelijk te houden en zo lang mogelijk te kunnen blijven werken. Het is iets duurder dan de gym maar krijg alles vergoed via m'n verzekering zolang het niet meer dan 100 euro is.
Informeer dus ff bij je verzekering. Ik zit bij IZZ.
Via de vk is er een bv avond, 1x voor en 1x na de bevaling,moet me nog opgeven.
X Siem

Hey hey,

ik ben vorige week begonnen met zw zwemmen, in me eentje, maar heb het enorm naar me zin hoor hihihi... Het water is zoo lekker, en ik heb niet echt zwangere vriendinnen om me heen die met me mee kunnen dus dan maar in me eentje heh.. Maar heb er geen spijt van, en het zijn lieve meiden die daar ook zwemmen, dus ik vermaak me wel de aankomende paar weken

Groetjes Claudia

Afgelopen maandag voor het eerst gaan zwemmen...alle moed bij mekaar geraapt want ik ben er geen held in om  ergens alleen op af te gaan.
Maar gelukkig er was nog een meisje dat er voor het eerst was dus had ik meteen een maatje!
Het was echt leuk. Het water was gelukkig niet al te koud en soms vond ik het behoorlijk intensief. Maar goed, ik heb ook al heel lang niks meer gedaan...  dus zo verkeerd is het niet. Ik heb me nu ingeschreven dus ik ben wekelijks te vinden in het zwembad....

Hoi,

Gister voor het eerst naar Yoga geweest, was wel grappig, nog niet echt een klik in de groep maar misschien komt dat nog. Vanaf half maart ga ik samen met mijn vriend een cursus samen bevallen volgen. Meer voor hem dan van mij, maar wel leuk om echt iets samen te doen.

groetjes Nanda

Terug
Bovenaan