bv doorgaan of niet??????

Hallo BV Moeders.........
Ik hoor eigenlijk op het zomer forum, maar lees graag ook bij de andere forums
mee. Ik reageer   (bijna) nooit. Toch wil ik hier graag mijn verhaal vertellen.

Mijn dochter is van 23 aug. 06 en ze deed het super goed. Sliep op een gegeven ogenblik van 20.00 tot 7.00 uur. Dit was in oktober. Kom ik op het CB blijkt mijn
meisje veel te weinig gegroeid te zijn (170 gr in 4 week) Oei schrikken........
ze meldde zich nooit!!?? Blijkt ze een stille verhongeraar te zijn.
De arts raadde mij eerst aan om bv te geven en direct daarna fles. NOT!
Dit heb ik ook gemeld. Het is het een of het ander........en het liefst bv.
Toen moest ik het volgende doen: (de arts meldde direct wel even dat ik dit
waarschijnlijk niet ging redden, met een peuter van bijna 3 en een eigen zaak aan
huis) Ik moest om de 2 uur aanbieden. In de nacht 1 keer. Dit moest ik 3 dagen volhouden. Mijn vraag was of ik nog meer ging afvallen (viel na 2 mnd nog steeds 1 kilo per week af) Toen vroeg ze wat ik at. Gewoon en normaal en gezond.
Oeps te gezond??!! wat moest ik doen?

DIT:.............................................. ................................... ............................
................. om de 2 uur voeden
..................veel drinken (ruim 2 liter per dag)
..................en veel tussendoor 'snoepen' (cashew noten, walnoten, vis (makreel)

Én wat denk je kon na 4 dagen geen cashew noot meer zien, dus toen maar over
gestapt op andere noten (die grote die in de noten mix zitten beetje krom)
Maar mijn meisje was wel mooi ff 300 gr gegroeid IN EEN WEEK.
Ik ben na die 4 dagen om de 3-3.5 uur gaan voeden, In een maand 1200 gr aangekomen,
Nu is ze 6.5 mnd en ik geeft nog steeds bv.

Dus wil je doorzetten??? veel drinken, noten eten (calorieen) en eerst het voeden
om de 2 uur een paar dagen doorzetten. (mijn borsten knallen af en toe weer aardig, auw!! haha!!
)\

Succes

Weetje, je moet echt doen waar jij je het prettigst bij voelt!
Ik wilde heel graag borstvoeding geven maar mijn zoontje wilde niet aan de borst drinken (te vroeg geboren), ik ben eigenlijk na een paar dagen sukkelen direct gaan kolven en heb de melk via de fles aangeboden. Dit ging erg goed, hij groeit als kool.  

Een paar dagen geleden ben ik gestopt met kolven, ik had per kolfbeurt ong. 30 ml melk (totaal) en daarvoor moet je dus je hele dagritme vaststellen. Ik had er echt schoon genoeg van, ik ben ineens gestopt en heb niet eens stuwing gehad!

Ik denk maar zo, hij heeft ong. 2.5 mnd borstvoeding gehad, hij is supergezond, groeit als kool en nu is mama ook nog veel happyer!

Misschien kun je gaan beginnen met je gekolfde melk te mixen met nutrilon, ik gooide het gewoon bij elkaar in 1 fles tot ik het gewenste CC's had. Dat werkte prima.

Succes ermee!!!!

Terug
Bovenaan