Mijn oudste dochter was 2 jaar toen haar zusje geboren werd. Ik heb haar gewoon steeds gezegd dat ik haar zusje ging eten geven. Dat ging prima. In het begin kwam ze dan wel eens kijken. Heb met alles wat we bij haar zusje deden haar erbij betrokken en laten helpen op haar manier. Nooit problemen mee gehad. En ik vertel altijd wat ik ga doen tegen haar. Voeden, luier verschonen, jongste naar bed brengen enz.
Als ik alleen thuis ben met ze en de jongste moet gevoed worden, dan mag de oudste een filmpje kijken. De jongste is nu 6 maanden en geef nog steeds bv.
In het begin moet je er even je weg in vinden. Onze oudste heeft een pop waarmee ze me na kan doen. Soms als ik zit te voeden, doet ze ook haar shirt omhoog en legt ze de pop tegen haar aan om te voeden ?
Als ik alleen thuis ben met ze en de jongste moet gevoed worden, dan mag de oudste een filmpje kijken. De jongste is nu 6 maanden en geef nog steeds bv.
In het begin moet je er even je weg in vinden. Onze oudste heeft een pop waarmee ze me na kan doen. Soms als ik zit te voeden, doet ze ook haar shirt omhoog en legt ze de pop tegen haar aan om te voeden ?