BV en Nutriton ??

hebben jullie ervaring met borstvoeding en nutriton?? Fiene is de tijd dat ze wakker is vaak aan stoeien met de melk die maar omhoog blijft komen. ik wil graag nutrton gebruiken maar hoe is dit nou het handigst???

ik kreeg dat ook als tip van de verloskundige...

je kan het a met wat afgekolfde melk mengen en dan VOOR een voeding aan haar geven...

of met wat water mengen en voor een voeding geven..

amy spuugt hier ook veeeellll moest dat ook gaan proberen maar ik heb het idee dat amy steeds spuugt door haar krampjes dus probeer eerst infacol...

succes ben benieuwd of het helpt

ik kreeg dat ook als tip van de verloskundige...

je kan het a met wat afgekolfde melk mengen en dan VOOR een voeding aan haar geven...

of met wat water mengen en voor een voeding geven..

amy spuugt hier ook veeeellll moest dat ook gaan proberen maar ik heb het idee dat amy steeds spuugt door haar krampjes dus probeer eerst infacol...

succes ben benieuwd of het helpt

Hier geen tips mbt combi, maar wij hebben het Jasmijn ook gegeven en zijn gestopt ivm darmkrampjes die ze ervan kreeg.

Ik heb drie dagen met een krijsend kind gezeten, en dat is géén overdrijven! We zijn gestopt en het was over,.

Hier geen tips mbt combi, maar wij hebben het Jasmijn ook gegeven en zijn gestopt ivm darmkrampjes die ze ervan kreeg.

Ik heb drie dagen met een krijsend kind gezeten, en dat is géén overdrijven! We zijn gestopt en het was over,.

hmm MamaW, goed dat je het zegt. Ik vind dat Olivia overdag zo onrustig slaapt. Wie weet komt het door de Nutriton. Ik ga ook eens stoppen om dat kijken wat er gebeurt.

Wij hebben bij onze 2e nutriton gegeven met afgekookt water voor de BV. Maar ik vond het eerlijk gezegd geen doen. Het was net alsof Bastiaan behangplaksel naar binnen moest werken en hij kreeg dit ook niet goed weg. Wij zijn er daardoor snel mee gestopt.
Nienke

Wij hebben bij onze 2e nutriton gegeven met afgekookt water voor de BV. Maar ik vond het eerlijk gezegd geen doen. Het was net alsof Bastiaan behangplaksel naar binnen moest werken en hij kreeg dit ook niet goed weg. Wij zijn er daardoor snel mee gestopt.
Nienke

Terug
Bovenaan