bv in openbaar

Ook ik heb BV gegeven en deed dit dan ook gewoon openbaar, maar wel discreet.

Ik zocht idd een plakje op waar ik zelf wat rustoger zat, dit deed ik niet voor andere maar puur voor mezelf en Rik omdat ie dan veel beter dronk!

Verder had ik echt scheit aan wat andere dachten. Tis mijn kind en iets natuurlijks!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hallo,

Als mensen er problemen mee hebben dat je in het openbaar voed dan kijken ze maar de andere kant op. Ik vind het echt ongelooflijk dat mensen zich daar aan kunnen storen. Aan het strand mag je wel toples lopen en met heupbroeken tot je schaambeen (ongeveer) rondlopen is ook normaal, maar met bv in het openbaar hebben een aantal mensen problemen!!!

Het is een van de beste dingen die je kindje kunt geven. Ik heb nu al twee kindjes 1 jaar bv gegeven. En ik hoop dat nu weer te kunnen doen. Dus voed ik gewoon in het openbaar. Natuurlijk houd ik ook rekening met kleding (zoveel mogelijk bedekt) en zoek een rustig plekje achteraf op. Als je gaat winkelen kun je altijd wel een goed plekje vinden bij la place restaurant van de V&D. Daar hebben ze ook rook vrije zones!

Groetjes lins

Lotte is helaas te onrustig om in het openbaar te voeden. Ze stopt zelfs al met drinken als ze mijn man de trap (met vloerbedekking!) op hoort komen. In het begin was het zelfs zo erg dat, wanneer hij even wat aan me vroeg, ze begon te huilen.
Nu kan ze zich omdraaien en gaat ze naar hem kijken en lachen en dan duurt het weer even voordat ze verder gaat.

Ze is sowieso momenteel heel snel afgeleid (ze is bijna 20 weken) en nadat de ergste honger gestild is, wil ze eigenlijk om zich heen kijken. Dan duren de voedingen ineens weer erg lang. Ze is helemaal verliefd op de lamp in haar kamer die ze sinds kort ontdekt heeft. En laat je die nou niet kunnen zien tijdens het voeden... zucht... Vandaag maar even een felgekleurde armband/ketting proberen of zo...

Groetjes, Marisa

Hoi. Ik moet zeggen dat ik er ook wel moeite mee heb om het in het openbaar te doen hoor.. Ik wil ook dolgraag eens een middagje stadten of zo, maar ik doe het ook niet. Of als mijn man thuis is zodat ik alleen kan. Ik zorg ook dat ik thuis ben voor de voeding..
Op zich heel stom want het is idd heel natuurlijk, maar ja,,,
Gr. Anne-Marie

Hoi!
Ik dacht ook dat ik er moeite mee zou hebben, maar ik heb er eingenlijk geen moeite mee gehad. Vooral in het begin toen ik op verzoek voedde,was het wel handig. Nu doe ik het minder vaak, vooral omdat ik weet wanneer ze komt en omdat ze snel is afgeleid. Als ik in het openbaar voed, zoek ik een rustig plekje, verder denk ik altijd maar het is puur natuur. Ik heb gelukkig ook nog nooit vervelende reacties gehad... Ik heb bij de otto voedingshemdjes besteld, ze zijn erg handig, dan heb je niet direct je buik/rug bloot!

Groetjes Liset

Hoi

Mijn zoontje is nu bijna 13 weken en ik voed ook gewoon in het openbaar. Maar zeker niet in het zicht van iedereen. Liefst in een hoekje met de rug naar andere mensen toe. Ik voed met een tepelhoedje dus dat is nog wat meer gehannes dan gewoon bv.
Heb er in het begin ook wel moeite mee gehad, maar je moet je er eerst overheen durven zetten.
Ik trek altijd een blousje ofzoiets aan, dan blijft het nog wat beter verborgen dan een heel shirt omhoog te trekken ofzo.
Succes ermee.

Groetjes
CarTaz

Terug
Bovenaan