BV mamas

Ja hoor, die zijn er ook, zoals ik. Volgens mij kan je echter voor borstvoeding beter naar www.borstvoeding.nl toe. Daar is een heel leuk forum waar alle vragen m.b.t. borstvoeding gesteld worden. Dus stel je vragen daar, of hier natuurlijk, maar daar geeft IEDEREEN borstvoeding.
Groetjes,
Sora
 
Toevallig zat ik net zelf te denken dat het me opviel dat ik vooral berichtjes las van moeders die flesvoeding geven! Mijn zoontje (nu 22 maanden)heeft tot 6 maanden volledig borstvoeding gehad, daarna ben ik langzaam steeds een voeding gaan vervangen door een andere maaltijd. Na 9 maanden ben ik gestopt. Mijn dochtertje van ruim 6 1/2 maand krijgt nog steeds volledig borstvoeding en krijgt sinds vorige week een fruithapje tussendoor.
Groetjes, Monique
 
Hoi Pauline,
mn naam is Majida en heb een zoontje van twee maanden,ik geef volledig bv echt een fantastische ervaring.Geef je nog bv? hoeveel voedingen per dag?
Groetjes.
 
dag dames,
Hier nog een bv mama.Inmiddels al 5 maanden volledige bv.Een maal in de week krijgt mijn zoontje afgekolfde melk in een flesje omdat ik dan ga werken.Dit gaat prima.Normaal gesproken zit ik nog op ongeveer 6 voedingen per dag.Soms nog een nachtvoeding,maar dit is dan meestal om hem te troosten omdat hij erge jeuk heeft i.v.m. eczeem.
En inderdaad een fantastische ervaring.
 
hoi,
Ik heb een zoontje van 2 maanden en geef ook borstvoeding. Meestal zo'n 6-7
voedingen per dag/nacht. Ik heb een aantal keren een flesje geprobeerd. Hij vind het prima, maar ik heb er wel moeite mee hoor. Vind borstvoeding toch wel veel prettiger.
Groetjes Patries
 
Hoi Majida (en anderen),

Mijn jongste krijgt inderdaad nog borstvoeding. Mijn oudste dochter is nu ruim 3 en heeft 2 jaar bv gehad. Ze is gestopt toen ik 4 maanden zwanger was.

Hoeveel voedingen ik per dag geef, weet ik niet precies. Ik tel het nooit zo :) Maar ze leeft nog voornamelijk op borstvoeding. Vannacht had ze het blijkbaar een beetje moeilijk (misschien weer een tandje?), want toen is ze vaak wakker geworden om te drinken. Gelukkig is ze aan de borst zo getroost en weer in slaap ;-)

Groetjes,
Pauline
 
Terug
Bovenaan