BV mamas

Hoi Pauline,
kolf je ook melk af? ik doe het wel maar soms krijg ik alleen maar 40 of 70cc,is het bij jou ook zo? gelukkig mn zoontje groeit goed,volgende maand 9april naar het cb om tweede prikje(zielig hoor).
doei doei.
 
Hoi Majida,

Ik kolf inderdaad af op het werk, maar over een maandje wil ik het kolven gaan afbouwen. Mijn dochter is dan een jaar en kan dan overdag ook andere dingen eten (en evt. koemelk drinken). Ik moet wel zeggen dat ze nog bijzonder weinig eet, dus misschien kolf ik nog wel even door. Overigens drinkt ze overdag ook maar weinig afgekolfde melk, 200 cc op een hele dag is veel!

In het begin is het normaal dat je niet zo veel kolft, 70 cc is al heel wat! Moet je weer aan het werk en wil je daarom een voorraadje opbouwen?

Doei,
Pauline
 
Dag allemaal,

Ik heb een zoontje van bijna 4 maand en geef ook vollegig bv. Ben ook zeker van plan om hier nog een hele tijd mee door te gaan. Ik vind het echt heerlijk knus; zo'n grote glimlach en dan weer heel gauw verder drinken. Prachtig is dat. Ik kolf ook 1 x in de week af op mijn werk. Ik krijg er dan meestal niet meer als 160cc uit.

Groetjes Hanneke
 
Hoi Pauline,
eigenlijk moet ik weer naar school en weet niet hoe moet ik dat doen(afkolfen),nou ik wil bij hem blijven tot hij wat ouder is maar kan niet.
heb je miss tips? En ja wanneer ben je met bijvoeding begonnen?
groetjes.
 
Terug
Bovenaan