BV op aanvraag of op tijd

Ik ook op verzoek hier! Wel een beetje een vast rimte, ong 3 a 4 uur tussen de voedingen. Maar als ze echt heerlijk slaapt kan het ook weleens 4,5 uur worden (gebeurt niet zo vaak) meestal wordt ze eerder wakker.
Als ze wakker wordt leg ik haar aan, dan verschonen, en dan laat ik haar nog even drinken. Die pauze werkt bij haar wel goed. Ik heb een behoorlijke toeschietreflex (moet haar meestal ook even van de borst halen want dan zijn het straaltjes) dus tijdens het verschonen kan de melk even lekker "zakken" anders heeft ze ook meer last van krampen. Na het drinken nog even lekker knuffelen etc. en bij eerste tekenen van moeheid maar weer in het bedje of soms draagdoek.
Als je iets tegen je zin/gevoel doet werkt het volgens mij ook zo ie zo niet. Je moederinstinct is het beste....
 
ik herken het verhaal van je dat had ik ook bij mn 2e kindje die kon ook echt zoo vreselijk huilen... hebben voor hem ook een bakerzak gekocht dat hielp wel wat en dan ook die regelmaat. hij is ook nog opgenomengeweest maaar ze konden nisk vinden waar ie last van had...dus had gewooon pech en een huilbaby we zijn dat ie 1 jaar was naar een osteopaat gegaan en dat hielp echt super want stopte gelijk met zoveel huilen had een heel ander kind terug!!!
 
Hi ik ben een julimoeder,
mijn dochter kreeg ook bv op verzoek. Ik kon er ook geen structuur in krijgen en soms kwam ze wel om de 2 uur.. MAAR ze heeft er later zelf wat structuur ingebracht en komt nu gewoon netjes om de 3-4 uur.Ik denk dat de kleine het zelf allemaal regelt.. Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan