Ja mickey, inderdaad, niet te druk maken (he Sil!)! Het is mooi weer en daar gaan we gewoon met zijn allen van genieten, toch?!!
Ik respecteer ieder zijn mening, en iedereen moet doen wat ze zelf het beste vinden, maar het word langzaam wel eens tijd dat sommigen van die mensen ons (lees: moeders die fv geven) ook eens gaan respecteren en niet doen alsof onze kinderen door ons straks allergieen gaan krijgen en niet normaal door het leven zouden kunnen gaan?!?!!!!
Ik heb er inderdaad ook heel bewust voor gekozen (al toen ik zwanger was) om fv te geven, gewoon omdat ik niets bij bv voelde, en hier heb ik nooit spijt van gehad! Ik heb nooit problemen gehad met de fles en mijn dochtertje ook niet. En als ik af en toe lees wat moeders met bv allemaal moeten doorstaan (wat ik trouwens ook erg goed vind hoor! Vind het heel knap dat moeders er zo lang mee door kunnen gaan!) ben ik nog blijer dat ik gekozen heb voor de fles!
En dan kunnen mensen het noemen zoals ze willen: egoistisch, lui, ongezond en noem maar op...maar wij voelen ons hier allemaal happy bij dus ik zou niet weten wat dan het probleem is..
Arggg sorrie, komen alsnog mijn ergernissen naar buiten was niet de bedoeling eigenlijk! Hhaahahaaha en nu ga ik genieten van het mooie weer!
Groetjes 4dec