@c9451

Hey meid,

Doe het even zo!
Dus jij had ook alle keren last van je buik?! Dan is het wel erg fijn om te weten dat het nu goed zit bij je!

Ik heb eigenlijk de hele dag door continue een trekkend en zeurend gevoel onderin mijn buik. En vandaag voel ik ook veel aan de linkerkant. Das op zich een goed teken want aan die kant is mijn eileider weg gehaald, dus een bbz kan het niet zijn. Gelukkig voel ik het niet rechts haha!

Echt kan niet wachten tot het 5 sept. Is....
Wanneer heb jij je volgende echo?!

Liefs,

Hi,

Ja, ik had continue het gevoel dat ik ongesteld moest worden, iig t/m week 6, vandaag 7 wkn zwanger. Afgelopen week minder last van buikpijn, maar wel als ik een drukke dag had gehad, dus met name in de avond krampjes. Mijn moeder had er de hele zwangerschap last van en zij had ook het zelfde probleem als jij en ik, dus dat maakte heel erg onzeker.
Nu ik schrijf heb ik t ook weer een beetje, ook mijn onderrug trouwens!
Ik loop bij een "herhaalde miskramen poli" daarvan zijn er een paar in NL, hier houden ze extra rekening met je en mag je, als je dat een rustig gevoel geeft, elke week komen voor een echo. Voor deze fase dus wel fijn!
Verder doe ik nu mee aan een onderzoek die kijkt of progesteron een positieve werking heeft voor vrouwen met herhaalde miskramen. Je gebruikt 2x daags medicatie. Alleen kan het zijn dat je een placebo gebruikt, ik weet dus niet of dat een positieve invloed bij heeft (gehad)! Maar als je geinteresseerd bent kan je daar wel naar vragen! "promise" heet het onderzoek en het is landelijk georganiseerd.
Meis, ik zal voor je duimen!x

Hey meid,

Word er zo onzeker van bah!
Die pijn is echt killing en dan ook nog 1,5 week wachten op de eerste echo. Pfff kan niet wachten.
Heb wel heel duidelijk nu voor mezelf, als het nu weer fout zit dan is het klaar. De angst, de pijn en onzekerheid wil en kan ik mezelf niet meer aan doen...

Maarre...wat super zeg zo n poli! Ik ken het niet! Lijkt mij echt heerlijk om zo vaak een echo te krijgen!

En die onderzoeken sinds wanneer doe je eraan mee dan?
Vind dat wel heel interessant!!!

Liefs,

Hi,

Je begint met de medicatie zsm na je eerste positieve test, en moet dan t/m week 12 doorgaan, als je tenminste niet een mk krijgt.
Als je googled op "promise trial" vind je vast meer info! Dat geldt ook voor die mk-poli, er zit er bijv 1 in het AMC.
Zolang die pijn niet te heftig is hoeft t niks te betekenen, zeker als er geen sprake van bloedverlies is. Maar ja, makkelijk praten natuurlijk! Met onze geschiedenis geloof je nergens meer in!
Ookal had ik een goede echo, eerst maar kijken of dat zo blijft!
Hou je taai!x

Hi!

Oke zal een googlen!
Amc is voor mij een heel eind uit de richting ;-) maar denk dat de gyn. Wel zo schappelijk is om aan mijn vertrouwen mee te werken.
Net wat je zegt ook al is de pijn te houden, ik vertrouw nergens op. Moet eerst de echo hebben en dan idd net als jou weer de volgende echo. Vertrouwen in je lichaam is er de komende weken nog niet....

Laten we duimen dat wij allebei een super beeb in onze buik hebben en dat het goed blijft gaan!

Pff..morgen werken. Zo geen zin in :-(
heb de afgelopen maanden wegens een faillisement in de ww gezeten, eindelijk een nieuwe baan gevonden.test je op de 2werkdag positief. Je snapt dat ik mijn koppie er niet zo bij heb.
Ben ook wel beetje bang dat dit niet van lange duur is, tenminste als mijn onzekerheid en angst de boven toon blijft voeren :$

Liefs,

Nou, hopelijk viel t mee vandaag? Mij wel, maar ben eigen baas, dus alles wat ik (niet) doe hoef ik niet te verantwoorden! Dat is een voordeel, nadeel is wel dat als ik niet kan werken, verdien ik ook niks....

Hai!!

Ja het viel erg mee gelukkig. Stond om 6uur al op de badkamer omdat ik toch nog een test wou doen. Had ik dinsdag voor het laatst gedaan en wou het ff checken ;-) nou godzijdank waren de strepen echt super duidelijk en dikker dan vorige week :)
Vandaag wel weer veel last van buikpijn gehad en ook last van mn rug.....
Tel de dagen af! Morgen krijg ik mijn rooster voor vlg week, wie weet is er wel een gaatje om toch maandag of dinsdag een afspraak te maken...en anders geduld houden tot woensdag :$

Hoe is het met jou?
Wat doe je voor werk dan?!

Heb trouwens gegoogled ziet er aannemelijk uit! Legde het aan mijn man voor maar die zit het helaas helemaal niet zitten.....
Dus voor ons moeten we de natuur zijn gang laten gaan...

Fijne avond meid!!!

Xx

Terug
Bovenaan