@c9451

Hey meid,

Nog even snel een vraagje voor ik ga werken!
Is jou eileider verwijderd? Bij mij wel maar nu heb ik huist aan die kant extra.veel pijn en trekkend drukkend gevoel. Komt dit je bekend voor? Wat zal hey kunnen zijn?!

Fijne dag!

Liefs,

Hi,

Tx! Ging nog steeds goed gelukkig! Hoe is t met jou? Nog geen alarmsignalen hoop ik?!
Was druk laatste dagen, maar zal ff wat vraagjes beantwoorden.... Mijn bbz was niet in mn eileider, maar in mn baarmoederhals. Dit komt maar bij 5% van de bbz voor. Gelukkig is het met een sisser afgelopen, waren ze er te laat achtergekomen, dan was ik alles kwijt geweest en was t einde verhaal geweest! Maar gelukkig dus op tijd, en geen schade. Wel heel veel pijn gehad! En bij elkaar kostte het me wel 5 maanden voordat ik weer de oude was.
Mijn buikkrampen kan ik dus niet linken aan 1 van mn eileiders, maar nog steeds zo nu en dan kampjes, wel minder dus dan in t begin!

Ik weet natuurlijk niet wat voor meds ik krijg, maar 50% kans dat t een placebo is, en dan doet de natuur het tot nu toe goed! Trouwens: mocht t progesteron zijn, daarvanis bekend dat t sowieso geen schade brengt! Wordt ook bij IVF gebruikt etc. Dus als dat jullie tegen zou houden, dan weet je dat t totaal risicoloos is!x

Hey meid,

Super dat alles goed was met je!!
Voel je zelf ook dat het anders voelt dan de vorige keren?
Jee zeg ,je hebt dus echt super veel geluk gehad met je bbz...

Ik kom net uit het ZH. Zo n pijn..
Maar!!! Tot nu toe ziet het er goed uit! Zwangerschap zit IN mijn baarmoeder en de duur en groei lopen gelijk 5.3weken. Nog geen kloppend hartje natuurlijk maar we zijn iig verder dan de laatste 4keer ;-)
Ze zag ook iets aan de rechterkant en mogelijk veroorzaakt een follikel die erge pijn. Schijnt normaal kunnen zijn..

Ga nu snel mijn bedje in. morgen eem lange spannende werkdag!

Liefs,

Ook nog prima! Donderdag moeders voor moeders langs gehad, die moesten natuurlijk ook een zw-testje doen.... Blijft dan toch spannend ookal heb ik de dag ervoor een goede echo gehad! Wel leuk dat de controlestreep lekker vet was, zo had ik m nog nooit gezien!
Die buikpijn is wel heel vervelend voor je! Jij hebt toch snel weer een echo? X

Super dat alles nog goed gaat!! Ja spannend dan he met MvM!! Vind het super goed als mensen daar aan mee doen! Ik heb me voorgenomen dat als ik een kloppend hartje heb ik mij opgeef!!

Echo ja die heb ik morgen eind vd.middag . hoop zo dat we een hartje zien. 6+1 dus het hoeft nog niet perse. En door die vreselijke buikpijn ben ik zooo bang.echt niet normaal meer.

Wat irritant trouwens dat de topic niet omhoog gaat als er word geschreven. Dat was vroeger wel zo. Dan zie je veel sneller of je een reactie heb.
Ach, nu dan maar terug bladeren ;-)

Fijne zondag meid!!

Terug
Bovenaan