CA125 - een update

Oh meid wat naar!! Ik zou zeggen maak er spoed achter! Het is toch wel lang en als je je zo bezorgd voelt (zou ik ook zijn)! Heel veel sterkte!!!!
Liefs Esther

Dat is niet het geruststellende antwoord wat je had gehoopt. Als je er mee zit moet je dat zeggen. Wellicht kunnen ze wat eerder prikken? Sterkte hoor.

groetjes,
Nelly.

Bedankt voor jullie reacties.

Bloedprikken zou nu (nog) geen zin hebben, omdat de waarde dan toch dichtbij die 40 zou liggen en het dan eigenlijk nog te weinig zegt.
Er is maar weinig ervaring met dit soort tumoren; als ze al voorkomen dan is het vaak bij vrouwen in of na de overgang. Op mijn leeftijd komen ze (gelukkig) maar weinig voor.   Om echt iets te kunnen zeggen over de CA125 waarde moet ik dus geprikt worden  rond de tijd van de eisprong, dan is die waarde het meest zuiver. De komende eisprong zijn wij er even anderhalve week tussen uit, dus dat lukt niet. De eisprong erna zal dan waarschijnlijk eind december zijn, dus ik denk dat ik dan maar ga. De brief ligt dan al wel op het lab, dus dan kan ik er zo terecht. Mocht er dan  weer iets groeien in mijn buik wat er niet hoort dan moet dat dan aan de bloedwaarden ook te zien zijn.

Bedankt voor jullie medeleven!

Ellen mv Julian

phoe hee, dat is nogal wat. Fijn dat je het hier even van je af kan schrijven en ik denk dat iedereen wel kan begrijpen dat het je niet lekker zit. Goed dat je eerder op controle mag komen. Laat je ons weten hoe het met je gaat?! Sterkte en liefs.

Terug
Bovenaan