Cadeau 3e verjaardag

Ik heb nog maar 2 maanden om wat te verzinnen want mijn mannetje is over 2 maanden al 3 jaar, maar ik vind het erg moeilijk, een fiets heeft hij vorig jaar gehad, en sinds gisteren ook de helm erbij, omdat de buurjongen nu ineens kan fietsen, wil hij ook elke dag....maar ja wel met helm, dus die kunnen we niet meer geven!

Ik zat te denken aan een trap-tractor en wat knutselspullen........erg moeilijk....heb eigenlijk inspiratie nodig!!! Arghhh. Ga zondag even bij mijn vriendin kijken, haar dochtertje wordt dan 3, dus misschien krijg ik daar inspiratie van!
Gr. Angel

Hai,

Ik vind een speelhuisje voor buiten ook nog steeds leuk. En...een trampoline, maar eigenlijk vind ik haar daar nu nog te klein voor, dus ik denk het niet. En voor de rest buiten spullen ed

Mette krijgt een poppenhuis. Ik heb dat poppenhuis in het model van een grachtenpand gekocht bij de Hema toen het in de aanbieding was. Ik ga dat leuk behangen en schilderen (heb er al zin in!!). Ik heb uit de grabbelbak van het kruidvat een kassa met geluid meegenomen rond Sinterklaas. Die hebben we ook bewaard voor haar verjaardag. Het enige wat ik nu nog zoek zijn echte poppenhuis poppetjes. Ik kan online alleen maar die vogelverschrikker achtige onbuigzame poppetjes vinden terwijl ik vroeger zelf poppetjes had die net barbies leken maar dan kleiner.
gr.Ing

Terug
Bovenaan