Cadeau baby 1 jaar

Aan grote cadeaus hebben wij een ballenbak, puky loopfiets met 4 wielen, springkussen (kleintje, erg leuk!), elektrische scooter (waardeloos ?) , hobbelkoe, schommel, water/speel tafel voor buiten (zo'n picknicktafeltje) en loopwagentje inderdaad. Misschien heb je er wat aan
 
Wij hebben een wobbel gegeven. Vanaf daar 1 een hit. Wij vonden het belangrijkom iets te geven wat ze voor een langere tijd kan gebruiken. Ze is nu 2,5 een de wobbel wordt nog steeds veel gebruikt! 
 
Onze dochter wordt zondag 1 en krijgt van ons een wobbel cadeau. Ze is gek op klauteren en zelfgebouwde hindernisbanen, dus dat lijkt ons een mooie aanvulling. Van mijn ouders krijgt ze een houten schommel voor buiten en van mijn schoonouders een houten poppenbedje. Verder heb ik aangegeven dat ze boekjes en eenvoudige puzzels leuk vindt. Nu zal puzzelen nog wat lastig zijn, maar die komen altijd goed van pas als ze iets ouder is.
 
Hier was/is zoef zoef helemaal in trek, voornamelijk de boomhut en de diertjes zelf. 
onze dochter heeft ook een wobbel gekregen (goedkopere versie) en dat is ook een schot in de roos. 
 
Wat ontzettend veel tips en leuke ideeen!
Ik ga er zeker mee aan de slag. Nu weet ik wat ik aan de oma's en opa's kan vragen. :)
En vind het dan ook belangrijk dat het speelgoed voor langere tijd is inderdaad.
Alles wat je ziet op internet is zo overweldigend, dat ik echt dacht... Uuh... ?

Dankjewel allen??
 
Terug
Bovenaan