Cadeau ideeën 1 jarige

<p>Met 5 december in zicht zijn wij aan een verlanglijstje begonnen voor ons kindje van dan 11 maanden. Omdat hij nog zo klein is willen we niet te gek doen maar zijn grootouders willen hem graag wat geven. Wij houden van duurzaam speelgoed en het liefst iets zonder batterijen. Maar we vinden het moeilijk om iets te bedenken wat hem nu interesseert en waar hij ook al iets mee kan. Een houten spoorbaan, duplo of iets dergelijks snapt hij waarschijnlijk nog niet. Voor een speelkeukentje hebben we helaas niet genoeg ruimte beneden. We hebben bijvoorbeeld wel al een houten vormenstoof maar de blokken hiervan verdwijnen nog voornamelijk in zijn mond. </p><p>Wie heeft er tips voor deze leeftijdscategorie? Waar speelden jullie kinderen graag mee toen ze zo oud waren? </p>

Hoi Liesle,
Wij hebben een houten loopwagen gekregen voor haar 1e verjaardag.
Echt een groot succes, of het toeval is weet ik niet maar bij de 13 maanden kon ze ineens zelfstandig lopen.
Wel op batterijen maar Nijntje verstoppertje is ook een mega hit! Dat vindt ze helemaal geweldig.

Bij de Lidl heb je nu heel veel houten speelgoed. Een grotere houten auto vindt ze ook geweldig. Die duwt ze vooruit in huis en kruipt/loopt er achteraan.
Met Sinterklaas krijgt ze van de Lidl een houten gitaar waar nog andere instrumenten op zitten. Lawaai maken vinden ze op die leeftijd ook geweldig.
Boekjes met harde bladzijden waar dieren in staan zijn ook niet aan te slepen. Ze komt telkens naar ons toe met de boekjes en dan moeten we er samen in kijken en gaat ze allemaal wijzen.
Succes! :)

Hoi! Wij hebben een wobbel gekocht. Mooi speelgoed waar ze jaren plezier van kunnen hebben. Een fietsje is misschien ook wel wat? Succes! 

Duplo is wellicht nu nog net geen hit, vanaf een 1,5 vaak wel en je kunt er niet genoeg van hebben. Net als boekjes en puzzels. Een loopkar en loopfiets zijn ook leuk. Speel huisjes van stof zijn vaak ook een grote hit.

Wat ik me bedacht; kidsdeco.nl heeft super veel leuk speelgoed, maar ook andere (handige) spulletjes, op hun website kan je ook op cadeaus zoeken en dan tot een bepaald bedrag, krijg je leuke ideeën. Een houten keukentje of timmerbankje is natuurlijk ook super gaaf!

Zoek eens naar het merk Greentoys. Onwijs leuk duurzaam merk. Mijn neefje kreeg voor zijn 1e verjaardag de trekker met aanhanger. Dit vond hij fantastisch omdat hij hiermee blokjes er in kon doen om er vervolgens weer uit te halen. Succes op deze leeftijd!

Terug
Bovenaan