Cadeau ideeën 1 jarige

Wij hebben een loopfiets gekocht. Driewieler die je om kunt bouwen tot een tweewieler en het zadel is in hoogte verstelbaar, ideaal dus, ze kan er nog heel lang mee doen. Het was eerst even zoeken wat ze er nou mee moest maar twee dagen na haar verjaardag crosste ze de kamer door, haha. Denk dat het ook heeft geholpen bij de motoriek voor het lopen. Ze loopt sinds een week en ze is morgen 13 maanden. 

Met 1 jaar vinden ze veel dingen nog moeilijk, maar met 1.5 jaar kunnen ze ineens zoveel meer! Dus koop vooral dingen op de toekomst gericht. 
Duplo is fantastisch, ik heb een meeeega groot pakket 2ehands gekocht, superblij mee! 
Wat ook leuk is, is een Wheelybug (echt een hit hier! Wel prijzig)
Daarnaast worden puzzels interessant vanaf 1.5 jaar. En klei/potloden/houten treinbaan ook! 
Een loopfiets heb ik pas aan mn dochter gegeven voor dr 2e verjaardag. Eerder is een loopauto wel leuk, maar geen must vind ik.. dan eerder de wheelybug.

Met duplo kunnen ze echt al goer spelen ook met 11 maanden hoor!
Het is super leuk om te zien, mijn zoontje speelt er veel mee. Blokjes met verschillenden vormen, in het bakje en uit het bakje en uit elkaar halen beginnen ze ook al te kunnen.
Wij vragen nog een grote transporter auto voor sinterklaas. Die heb je van little tikes, maar ook van hout bij lidl inderdaad.

Super leuke ideen hierboven allemaal. Wat bij ons ook een succes was waren waskrijtjes, vingerverf, verven met water (van SES waren vier plaatjes met een kwastje), normale houten blokjes. Duplo is wellicht nog wat moeilijk, helaas niet in de verkoop maar genoeg op marktplaats, maar duplo primo is ook echt geweldig. 
Hier was de houten noppenpuzzel, waarbij het vakje waar het puzzelstukje ingaat ook nog het plaatje heeft, een succes. 
Loopfietsje, zandbak, schommel als je een geschikte deuropening hebt. 
En, net als hierboven, Nijntje verstoppertje spelen. Wel met batterij maar naar mijn mening nog acceptabel.
 Wij hebben ook op een houten plaat zelf wat slotjes, lampje, bel ed. gemaakt. Heeft hij ook heerlijk mee gespeeld.  

Oww en stapelbekertjes! Compleet succes! En met 2 jaar gaan ze in de goede volgorde omhoog, wordt er "koffie" uit gedronken, gaan de juiste kleur duplo duplo blokjes erin en zijn ze helemaal geweldig in bad! 

Terug
Bovenaan