Cadeau voor dochter, iemand tips?

<p>Dag,</p><p>Onze dochter mocht voor haar broertje (die nog niet geboren is) een knuffel uitkiezen.. nu mag ze deze aan haar broertje geven.. </p><p>Ik wil haar graag ook wat geven "namens" haar broertje..</p><p>Heeft iemand ideeën?</p><p>Ze wordt deze week 3 jaar (wat het dus lastig maakt om nog een cadeautje te bedenken)</p><p>Iemand een idee? Wil het bedrag een beetje rond de 20 euro houden..</p><p>Dank alvast </p>

Waar houdt ze van? Lezen? Knutselen? Verkleedkleren? Poppen? Hier werd een poppenhuis enthousiast ontvangen bijv en die zie je veel op marktplaats. Of iets voor in een keukentje, een bellenblaasmachine? Verf, stickerboek, puzzel..

Onze zoon krijgt voor zijn derde verjaardag een fiets. Via marktplaats hoeft dat niet heel duur te zijn. En anders iets van een tv programma dat ze graag kijkt? Spirit of brandweerman sam? Paw patrol? Doet het meestal wel goed! En kan ook iets kleins zijn toch, nieuwe kleurpotloden of een kleurboek. Iets typisch voor meisjes zoas lipgloss of kindernagellak.

Een sieraad. Bv armbandje met naam. Dit zal haar ook later als ze groter is doen herinneren aan de geboorte van haar broertje. Ik wil ook zoiets iets doen bij mijn kinderen.

[quote quote=10424161]Een baby born die ze kan verzorgen net als jij de baby verzorgd? [/quote]Ja dit wilde ik ook zeggen. Ik heb ook een pop gehad bij de geboorte van m’n broertje en dan deed ik alles mee met m’n moeder. Dus borstvoeding, in bad en naar bed brengen.
M’n dochter heeft al twee poppen, badje en bedje dus wij gaan voor een doktersetje. Zodat ze mee kan ‘helpen’ met alle controles. En sowieso omdat ze daar veel mee speelt bij m’n moeder.

Bedenk me ineens dat ik toen mijn broertje werd geboren ook een kraammand heb gekregen. Mijn moeder had in de kraamweek een mand waar ze elke dag een cadeautje mocht uitpakken. Er was er ook een voor mij waar ik elke dag iets uit mocht pakken. Waren dingen als iets voor de pop, iets lekkers, een badjas etc. Kun je natuurlijk zelf ook aanpassen aan wat jouw kind leuk vindt om te krijgen. 

Terug
Bovenaan