Cadeau voor dochter, iemand tips?

Mijn dochter van 2 krijgt een bedelarmbandje met een hartje eraan met haar naam en op de achterkant 'Grote zus'. Daarnaast een klein bedeltje met het initiaal van haar broertje en aan de andere kant een bedeltje in de vorm van een hartje met een klein hartje eruit gesneden. Dat lijkt me een mooi aandenken aan de geboorte van haar broertje en daar heeft ze nog lang plezier van.

Dank voor jullie reacties!
Hierbij ook mijn dilemma 
Baby born heeft ze voor haar verjaardag gehad, pop nr. 4 (inclusief net zoveel accessoires als kleertjes,bordjes,flesjes,potjes etc.)
Keukentje en poppenhuis ook voor haar verjaardag, zoals ook de inhoud..
Kleurboek/kleurtjes/verf/etc. hebben we 2 grote lades vol .. ik pastte altijd veel op kinderen dus had een stapeltje kleurboeken in huis om ze te kopiëren (dan kunnen ze allemaal dezelfde kleuren)..
Qua kleding/badjas/etc. Krijg ik veel doorgeschoven dus heb een hele hoop ook al in grotere maten liggen..
Doktersspullen heeft ze gekregen toen ze werd geopereerd aan haar oortjes (buisjes) en neusamandalen..
Armbandje vind ik wel leuk maar te groot (voor later) kan ze nu niet dragen maar klein is nu sporadisch dragen waardoor ze er niet veel aan heeft.. @lots, dat bedelarmbanden klinkt overigens wel erg leuk, heb je een link/site?
Ik weet het, lastig als ze veel heeft en ik over andere dingen twijfel
Bellenblaasmachine is nog wel leuk dus zal even kijken.. ga ook nog even kijken bij haar favoriete figuurtjes of daar nog wat leuks tussen zit..

Wij hebben onze dochter een poppenwagen gegeven zodat als ik met de baby ga wandelen zij ook met haar baby mee kan wandelen.

Bij Kaya Sieraden raden ze deze 2 opties aan voor een gepersonaliseerd bedelarmbandje (verschillende modellen). Je kunt er nog extra bedeltjes bij kopen en die kunnen ze direct aan het armbandje bevestigen. Het armbandje heeft ook een verlengkettinkje, zodat ze deze nog lang kan dragen.

https://www.kayasieraden.nl/nl/gepersonaliseerd-armbandje-betekenisvol.html

https://www.kayasieraden.nl/nl/zilveren-armbandje-pure-personaliseer.html

Terug
Bovenaan