Cadeautje voor Arjun

Ik heb van mijn moeder 100 euro gekregen om iets voor arjun te kopen.
Ik weet alleen niet wat.
Ik wil graag dat het iets is wat lang meegaat, waar Arjun heel lang van kan genieten,
Het moet iets van speelgoed zijn, wat ook leerzaam is,

ik dacht aan een speelkleed voor als we op bezoek gaan bij anderen, deze heb ik gezien, maar ik vind hem erg duur: (ff naa beneden scrollen)

Speel en slaaptapijt

of deze:

speelkleed

De eerste gaat lang mee, de tweede is ook leuk, maar gaat minder lang mee.

Wat vinden jullie?

Hebben jullie nog andere ideeen?

groetjes Rosita

Hai Rosita

Toch nog even hier reageren!
Ik heb net gekeken en vind het speel en slaaptapijt echt heel leuk! Ik zou het bijna zelf gaan kopen, echt! Misschien doe ik het wel...
Ik zou die doen als ik jou was. Wat vind je zelf eigenlijk het leukste???

Groeten
Rosanne

Hoi,

Ik vind het wel een leuk idee, maar een speelkleed gaat vind ik niet lang mee, want als ze kunnen tijgeren/kruipen is het speelkleed al snel te klein zeg maar.
Je kan dan toch beter iets kopen van Primo/duplo of lego.

Primo is het grootst met 1 of 2 knoppen, mijn dochter van 3 vind het nog leuk om hier hoge torens van te maken of samen met mama een huis. Duplo gaat hier oo mee samen. Dat kan je er ook  bij gebruiken met bouwen.

Of speelgoed van V-tech die heeft ook hele leuke ontwikkelings gericht speelgoed, waar ze lang mee kunnen spelen.

Moeilijk is dat he iets uitzoeken. Persoonlijk zou ik dus niet voor het speelkleed gaan, hoe leuk die ook is, maar eerder iets waar ze "echt"  mee kunnen "spelen".

Succes met het maken van je keuze
Groetjes mama van Yana en Meike

ik wilde ook graag iets hebben waar arjun op kan liggen spelen/slapen   als we niet thuis zijn. en wat lang meegaat. en dat speelkleed kan 4 jaar lang mee gaan omdat het ook een slaapzak is.

ik zou ook niet gaan voor het speel\slaap kleed

ik zou spelen en slapen juist gescheiden houden en voor dat geld
zou ik eerder voor een ander speelkleed gaan en een slaapzak extra kopen

ik heb zelf het speelkleed van v-tech is 50 euro hebben we kado gekregen is heel leuk en educatief

succes met je keuze!

Ik zou ook niet een kleed kopen, maar eerder iets van Little People, duplo of zoiets...maar als je echt een speel kleed wilt kopen vind ik de eerste het leukst

succes

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan