Cadeautje voor Arjun

ik heb wat voor Arjun gekocht:

Het magische liedjesboek van Vtech

Sprekende Nijntje

Ik heb nog geld over daarvan wil ik ook nog iets kopen, maar ik laat dat lekker aan mijn man over hahaha.

Ze hebben idd leuke dingen bij Vtech

Haha, het geld brandde zeker in je broekzak! :) dat je al zo snel een cadeautje wist te scoren.

Mocht je weer eens geld krijgen en iets willen kopen  wat langer meegaat en waarvan je vind dat het duidelijk moet zijn dat je het van een dierbaar iemand hebt gekregen, koop dan een kinderbestekje van Staal (of zilver, maar dat is prijzig) en laat daar in de lepel de naam van Arjun in graveren.

Gaat echt heel erg lang mee!! Mijn toetjes lepel heb ik nog tot dat ik uit huis ging gebruikt en owee als mijn broer de mijn inpikte (hij had immers ook een eigen lepel.)

Gr
Sandra

Zow! Je bent echt vlug geslaagd!
Ik zat ook met zoiets. Ik heb een speelkleed gekocht, inclusief een muziekdoosje (hangt eraan) een 7 speeltjes die eraan hangen. (Gaan 2 bogen over het speelkleed heen) Daarbij nog een spiegeltje en een knisperboekje. Totaal 60 euro. Past nu in de box, strax gewoon op de grond of lekker buiten op het gras, wanneer het weer het toelaat! Ligt toch fijner dan op een koude tegelvloer!

Terug
Bovenaan