Cadeautjes 1e verjaardag?

Hallo Dames,

Van ons krijgt Jens als hij straks 1 wordt een loopfiets van Pucky. Nu weet ik alleen niks te vragen aan de visite. Wij willen altijd kleine cadeautjes vragen zodat het voor iedereen haalbaar is. Bij Mette was het geen probleem want tja toen hadden we nog niks maar nu...
Duplo, puzzels, boekjes, cd's enz enz. We hebben er GENOEG van. Iemand een idee? Ik heb een dochter dus typische jongensdingen zou nog een optie zijn want die hebben we dan weer niet zoveel....

gr.Ing

vraag mensen geld als bijdrage aan een groter cadeau daar heb je miss meer aan als veel kleine dingen. Al vind men dat miss niet zo leuk want ze willen graag iets geven. lastig probleem en dan ook nog eerst de sint. Ik laat mensen ook kleren kopen Willem heeft nog niks in maat 80 en over een maand of 2 zal hij daar wel in groeien. Voor die kleintjes is het uitpakken toch het leukst en daarna willen ze met het papier spelen en of de inhoud nu een kleding stuk of een duur speeltje is dat maakt niet uit. succes
Groetjes Esther

Misschien wat ideeetjes:

- fotoboek (voor de foto's die je ooit nog in ga plakken;)
- zomerspeelgoed: emmertje, zwemband, schepje, bal, handdoek zoiets
- slaapzak
- bordje/beker/placemat
- rugzakje
- klei, verf, wasco, potloden (maar dat heb je misschien al)
- cadeaubon kledingwinkel

Zelf vraag ik idd duplo, boekjes, cdtjes, puzzels
Succes ben benieuwd of iemand nog een ander idee heeft..

Tot op heden staat er niks tussen wat we nog niet hebben... Erg eigenlijk. Zoveel kopen we echt niet hoor. We krijgen het voor verjaardagen, sinterklaas ed.

gr.Ing

Terug
Bovenaan