Cadeautjes 1e verjaardag?

De kids hebben vorig jaar van opa en oma een 2 persoons houten slee gekregen. We nemen hem mee naar Oostenrijk in januari dus met die sneeuw komt het goed.

Tja een pak luiers dan maar...

Een vriendin bleek trouwens al creatiever als ik. Die heeft voor Jens al een soort van kleine racebaan die geschikt is vanaf 1.5 gekocht. LEUK! Krijgt ie toch nog wat anders als luiers...hihihi.

gr.Ing

Hoi Ing,

Toevallig was ik van de week een keer heel vroeg bij de creche om Noah op te halen en heb ik een tijdje op de bank zitten kijken hoe hij aan het spelen was zonder dat hij mij zag.
Nou, dat was een goeie eye-opener welke cadeautjes leuk voor hem zijn! :)
Zowiezo vind hij duplo helemaal geweldig, dus dat gaan we in ieder geval inslaan (maar daar hebben jullie al een doos vol van) maar wat ik ook erg leuk vond om te zien was dat hij steeds in - en uit een soort speelgoedhuisje/tent aan het kruipen was die ze daar hadden staan. Op de grond lag een matrasje en hij kroop steeds heel enthousiast door de gaten in de "muren" heen, ging dan op het matras even liggen spelen met de duplo en hop, dan ging hij weer door een ander deurtje eruit (trok zich ondertussen nog even op aan het "raam kozijn")
Hij had echt super veel lol en ik vond het er zó gezellig uitzien!
Dus; wij gaan nu op jacht naar een houten speelhuisje/hutje om in huis te kunnen zetten waar hij lekker in/op/onder kan spelen!
Misschien nog een leuke tip voor jullie ook? (en mocht iemand weten waar ik zoiets kan vinden hoor ik het ook graag, want de meeste speelhuisjes die ik zie zijn voor buiten met glijbaan enzo)

Groetjes, 10e

Ik zit er zelf aan te denken om voor mijn zoontje playmobil 123 te kopen, dat is vanaf 1,5 jaar. Is weer eens iets anders als duplo. Maar het is niet in alle winkels te koop.

groetjes
Jadeje

Terug
Bovenaan