Camping: slapen en kou baby 8 maand

Ik zou ook een beetje kijken wat je zelf aantrekt met slapen en de temperatuur 'snachts. Omdat het in tent/caravan gewoon de nachttemperatuur is ongeacht hoe warm het overdag was en je 5 graden verschil echt goed merkt (in huis niet).
Met 11 graden slaap ik zelf met twee dekens in de caravan. Dus dan zou ik de baby zeker de winterslaapzak en lange mouwen aandoen. Wat alweer heel anders is met bijv 18 graden. 

[quote quote=10341718]Dank je wel! Babynov zat jij toevallig ook in de november baby groep 2019? Kom het forum niet meer vinden en was nieuwschierig hoe het met de mama’s en hun spruitjes gaat.[/quote]
Ja klopt!
Hoe heeft je kindje geslapen? En wat heeft ze nu uiteindelijk aan gehad?

@Babynov ze heeft goed geslapen, we hebben der niet speciaal wakker gemaakt, vannacht nog een extra keer gevoeld in het nekje maar lekker warm, dus het was een romper en zomer slaapzak, was ze wakker geworden of voelde ze koud dan hadden we der direct warmer aangekleed.Gezien het nu kouder is heb ik de slaapzak met lange mouw en pyama maar klaar gelegd voor vanavond. 
Nou moet ik ook bekennen dat ze tot al los is om 19:00, dus dat werkt misschien ook wel mee. Kindje is druk bezig met staan, zitten, kruipen enz. Kost veel energie.

Terug
Bovenaan