Carina1978, Wy2006

Hee meiden,

Hoe is ie?
Vanaf morgen verwacht ik mijn NOD, maar het kan ook nog wel ff duren.
Spannend hoor.
Vanmorgen ineens heel erg misselijk en een soort van kramp in mijn onderbuik.
Schrok me kapot, want dat heb ik  nog nooit gehad.
Het eerste wat er door me heen ging is dat we het 1 x onveilig hebben gedaan, maar direct daar achteraan dat dat op dag 4 was.
Kan me niet voorstellen dat dat gevolgen kan hebben, of mijn mannetje heeft wel heeeeel sterk zaad

Trouwens, de twijvels van vriendlief zijn er nog steeds.
Ik laat hem maar even, want pushen werkt alleen maar averechts.
We wachten maar even af.

Liefs Mickey79  

hoi mickey!

met mij alles ook hoor.

de klachtjes aan het begin van de cyclus (denk ontpillen) zijn intussen weg.
Ik heb verder niks bijzonders gevoeld, en ik moet nog 9 dagen to mijn nod.

ik hoop eignelijk dat ik gewoon ongesteld word. dan weet ik zeker dat alles werkt daar vanbinnen.

laat je vriend maar even met rust.   tegen de tijd dat jullie af hadden gesproken serieus te gaan klussen, draait hij vast wel bij.

het lijkt me sterk dat je op dag 4 zwanger geraakt kan zijn... lijkt me wat vroeg.
misschien heb je wat verkeerd gegeten oid. niet ieder pijntje wijs tnatuurlijk op zwangerschap.

groetjes Carina

Heej dames,

Vanmorgen ongi geworden. Snap er de ballen van het kwam totaal onverwachts, zeker na mijn laatste cyclus van 36 dagen, nu al op dag 26 ongi?
Cyclus is nu: 28-28-28-36-26
Lekker duidelijk he?
Ik dacht ook dat ik nog 10 dagen moest wachten, maar nee hoor.
manlief was teleurgesteld, maar hij blijft zich ook wel vasthouden aan het feit dat het beter is om ff de cyclus op gang te laten komen en dat de kans op miskramen na een half jaar proberen aanzienlijk minder is.
Dus op naar ronde 5!

Hoest met jullie? Hoeveelste ronde zitten jullie nu en hoelang de cyclus?

xxx

hoi hoi

ik zit nog te wachten op mijn eerste ongi na het stoppen met de pil.
bij een cyclus van 28 dagen moet ik de 28ste ongesteld worden.

mijn vriend is de laatste dagen vaak aan het vragen hoe het met me gaat en of ik al wat voel. hahaha en hij maar roepen dat het best een paar maanden mag duren.

ik word wel erg moe van mijn schoonzus. elke keer als ik haar aan de telefoon heb, geeft ze me van die informatie over baby's waar ik helemaal niet op zit te wachten.
ik heb er spijt van dat ik er 1 keer met haar over gepraat heb...
maar goed bij mijn eigen zus kan ik daar dan weer herlijk over mopperen en voel ik me daarna veel beter.

groetjes Carina

Hoi meiden,

Hier is alles oké.
Sinds gistermorgen bezoek van .
Deze keer duurde de cyclus 32 dagen.
Mag nog niet klagen, al zeg ik het zelf, 29-31-32 dagen.
Ik hoop nu alleen wel dat het vanaf nu zo blijft.

Ik ga nu maar uit van 32 dagen.

Groetjes Mickey79

Hoi meiden,

Carina, is er al nieuws?
Spannend hoor, dit is toch je eerste nod nadat je bent gestopt met de pil?

Groetjes, Mickey79                    

hoi mickey!

je hebt gelijk.. de eerste keer zonder pil.
gisteren dacht ik dat het zover was. ik had wat krampjes in mijn buik.  nog niet echt heftig, maar meer vervelend.
maar nu nog niks. officieel is het morgen, dus we wachten af.
later dacht ik dat het ook een hele late eisprong zou kunnen zijn, maar dat hoop ik eigenlijk niet. dan duurt het nog 2 weken voor dat ik ongi moet worden.

ik heb gisteren nog aan  mijn vriend gevraagd hoelang we dan wachten totdat we gaan testen. ik denk dat dat volgend weekend wordt.....  
als we tenmisnte zolang kunnen wachten.

groetjes Carina

Hoi Carina,

Als ik je verhaal zo lees, ben ik blij dat ik ervoor heb gekozen eerst te ontpillen.
Vooral de 1e keer nadat ik met de pil  ben gestopt was ik erg blij dat ik ongesteld werd.
Nu weet ik zeker dat daar van binnen alles werkt.
Ik hoop voor je dat jij of nu al zwanger blijkt te zijn, of dat je netjes morgen ongi wordt.

Succes.

Liefs Mickey79

Terug
Bovenaan