Carina1978, Wy2006

Hoi,

De eerste keer dat ik zonder de pil ongi werd was dat op woensdag, 1 dag later dan normaal met pil.
Dinsdagavond had ik lichte zeurderige pijn in mijn onderbuik, niet anders dan anders, dus toen had ik al idee dat er wat "onderweg" was.
De volgende ochtend was dat dus ook zo.

Enne, als je het zeker wil weten, dan test je toch gewoon.
Succes.

Groetjes Mickey

hoi mickey!

vannacht werd ik wakker en voelde me alles behalve goed.
ik kwam er toen achter dat de ongi heeft doorgezet.
een opluchting, maar ook een beetje een teleurstelling.

ik hoopte dat dat de reden was waarom ik me o slecht voelde, dus ging weer naar bed.

een urr later kon ik net niet op tijd de wc vinden. het virus wat op school rondwaait heeft mij bereikt. ben mijn maaginhoud kwijt, durf niks te eteb. en de laatste dag vervangen op de oude school ging dus niet door.

ik voel me k*t

maar goed op naar ronde 2. even op de kalender gekeken.. dat wordt met 29 dagen dus woensdag 28 februari.
we zullen zien!

groetjes Carina
hoe is het met jou?

Hoi,

Wat een balen zeg, dat je die laatste dag niet kan werken.
Denk je dat je morgen wel op je nieuwe school kan beginnen?
Lijkt me erg vervelend om je de 1e dag al ziek te moeten melden.
Maar goed, ziek is ziek.

Grappig dat jouw 1e ongi nadat je gestopt bent met de pil ook na 29 dagen is.
Had ik ook.
Kan me voorstellen dat je stiekem toch een beetje teleurgesteld bent, maar aan de andere kant, je weet nu wel dat alles werkt.
Kunnen we gezellig samen uit kijken naar de volgende nod.
Ik verwacht de mijne rond 25 februari.
Lekker na de carnaval

Gaan jullie deze ronde meteen weer verder voor het eggie, of sla je deze keer over?

Hier is alles verder ok.
Eigenlijk weinig gebeurd sinds maandag.
Oja, cijfer van de presentatie is binnen,8.

Groetjes Mickey

hoi hoi!

een 8! das super! ben je vast blij mee... (zou ik in ieder geval wel zijn!)

ik voel me weer iets beter. mijn eten (dat beetje wat ik dan gegeten heb) hou ik tot nu toe goed binnen.
Toch heb ik vanmorgen de school gebeld emt het bericht dat ik ziek ben. de directeur zat in bespreking, maar hij zal waarschijnlijk vanavond wel bellen.

ik kan moeilijk daar de hele school aansteken met mijn virusje.

we gaan gewoon verder, maar niet actief nog. gewoon vrijen wanneer we zin hebben en als het dan toevallig raak is dan zien we het wel.
nod's liggen dus maar een paar dagen uit elkaar... kunnen we samen in spannin zitten.. nou ja.. voor jullie nu nog niet, maar straks natuurlijk wel.
ik ga er gewoon vanuit dat je vriend straks weer net zo enthousiast is als jij!

groetjes Carina

Terug
Bovenaan