Carnaval

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Gaan jullie nog Carnaval vieren? En de kindjes, 'mogen' die ook mee?

Ik zelf heb jaren lang zéér fantiek Carnaval gevierd (lees: vijf dagen lang feesten in Breda), maar de laatste jaren blijft het bij een optocht bezoeken........
Dit jaar is mijn dochter er voor het eerst echt mee bezig. We gaan dan ook naar het kindercarnaval, maar ik moet dan even iets zien te regelen voor Bas, want om die nou mee te nemen.
Eva  wilde graag tijger worden. Ik heb zelf een pak voor haar gemaakt en daar ben ik enorm trots op. Gister mocht ze hem even passen:

Ze oefent alvast haar tijgerbrul.....

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

nee wij gaan geen carnaval vieren hoor.
Mijn vriend komt uit de Randstad (die doen daar niet aan), en ik ben er heel erg lang overheen gegroeid zeg maar.
Mss dat Dylano wel gaat carnavallen later, maar hier doen ze niet zoveel aan Carnaval, maar meer aan Bloemencorso.

Groetjes Debby.

Leuk pak hoor!!

Hier ook geen carnaval....wel bloemencorso.
Groetjes lynn

Wil je het echt weten.......

Winterswijk (bijna duitsland)

Groetjes Lynn

He,

Ik ben ook wel van de carnaval!! Wij zitten ook een beetje in dubio!! Papa   moet maandag en dinsdag gewoon werken, dus wordt waarschijnlijk zondag naar de optocht en dan kindercarnaval.

En mams gaat zondag avond feesten en dan weer naar het normale leven!!!

Groetjes Martine

Ik vind Carnaval helemaal niks! Het wordt hier ook niet echt actief gevierd dus ik ben er niet mee opgegroeid.

veel plezier!
gr.Ing

Hier ook een carnavals muts!!
Wij gaan zondag optocht kijken. Ik ga zaterdagavond weg.
En mijn vriend gaat maandags weg. Zijn we een dag samen en allebei een dag apart!!

XX Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan