Carnaval

Waar ik vroeger woonde (noordwijk, noordwijkerhout) doen ze wel aan carnaval. Deed ik ook leuk mee, tot mijn 18de, toen verhuisd en nooit meer carnaval gevierd.
Waar ik nu woon doen ze er ook wel aan, maar vind het een beetje nep hier hahaha

groetjes Maris

ps lijkt me wel leuk om een keer een echt mooie optocht te zien

Ook hier wordt carnaval gevierd, wel niet meer zo uitbundig als vroeger, maar goed daar heb ik dan ook weer 2 kinderen voor terug.

Zondags hier de optocht, 'smaandags misschien optocht kijken, dinsdags brunch en daarna nog een optocht kijken. En als de kinderen het toelaten nog gezellig de kroeg in, de oudste kan gewoon mee (gaan we gewoon op tijd naar huis) en de jongste blijft lekker thuis met opa als oppas.

Nog iemand Carnvalspakken kopen, heb vanalles en nogwat thuis liggen (zijn allemaal ooit gebruikt in een optocht).

Groetjes Saskia

Nou, als iemand carnaval gaat vieren dan ben ik het wel.
Helaas gaat het nu een stuk rustiger dan voorheen met een kleine, maar ik heb met mijn man goede afspraken gemaakt.
Hij blijft thuis als ik ga carnavallen. Hij komt niet oorspronkelijk uit het zuiden en is  het niet  gewend om carnaval te vieren.
Ik wel, ik ben geboren en getogen in het zuiden van Brabant (Eindhoven de gekste!!!)
Dus.... hij thuis en ik op stap, Jippie ik heb er zin in.

Terug
Bovenaan